Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Kjenner at denne søvnmanglen virkelig begynner å ta på! Tror nesten ikke at jeg har sovet en hel natt siden juli. Våkner hver eneste natt av at jeg enten må tisse, har vondt i bekkenet når jeg snur meg, sure oppstøt eller kramper i bena. Og har i tillegg en 2-åring som er litt plaget med mareritt for tiden. Så hvis jeg tilfeldigvis sover godt en natt, så kan du banne på at hun har 2-3 oppvåkninger. Og det verste er at mannen min klager på at han er trøtt nesten hver morgen, haha... han skulle bare hatt noen netter i mine sko;) Dagens syteinnlegg fra meg som gleder meg til noen hele netter med søvn når barna har blitt store;)
Fgf februar 12 Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Enig med du, det begynner rett og slett å bli hardt å komme seg på jobb om morgenen! Har liksom akkurat sovnet litt ordentlig og der går alarmen...... Er i uke 27 og det begynner å bli en stund siden sist jeg sov en hel natt igjennom. Ennå 19 uker igjen før eg skal i permisjon....leeenge til. Et lite streik legg fra meg og før jobb, men no må jeg løpe
Jente07+bolle i ovnen:D Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Vi er nok i samme båt ja! Rastløse bein, halsbrann og sure oppstøt, sliter med bekkenet og må opp å tisse flere ganger hver eneste natt! Har også ei lita tutte som ofte våkner på nettene. Mareritt, mye syk osv. Ganske slitsomt!!! har da i tillegg en samboer som er LITE flink til å stå opp å dra på jobb uten å bli vekt av meg! Ganske irriterende:p Vekker ikke jeg han så forsover han seg kraftig. Innimellom sovner jeg ikke før 4 på morningen, og skal da begynne vekke han rundt 6! Er utslitt ofte og det er en av grunnene til at jeg rett å slett ikke klarer jobben min heller:/ Men men!! noe mer søvn etter poden er født tviler jeg på at det blir, så får vell bare blir vandt til det på en eller annen måte!
Fgf februar 12 Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Enig med du, det begynner rett og slett å bli hardt å komme seg på jobb om morgenen! Har liksom akkurat sovnet litt ordentlig og der går alarmen...... Er i uke 27 og det begynner å bli en stund siden sist jeg sov en hel natt igjennom. Ennå 19 uker igjen før eg skal i permisjon....leeenge til. Et lite streik legg fra meg og før jobb, men no må jeg løpe
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 7. november 2011 #5 Skrevet 7. november 2011 Ikke for å skremme deg, men tror jeg kan telle på 1 hånd, de nettene jeg har fått sovet hele natten, uten å bli vekket, de siste 8 årene... Og det er før krampene setter inn, har ingen plager med bekkenet, våkner ikke av meg selv at jeg må på do (men våkner jeg så må jeg, nytter ikke å prøve å sove videre da...) De to eldste er "store" og det er alltid en som kommer inn i sengen. Nå har jeg også en gammel inkontinent hund som skal ut på do HVER natt.. Men om 15 år kommer jeg til savne et par små varme barnearmer som holder rundt meg om natten, noen iskalde føtter som legger seg inntil beina mine for å få litt varme... Jeg har også en samboer som det IKKE er mulig å vekke om natten. Skal jeg vekke ham for at han tar ungene/hunden, så må jeg bruke en halv time på å få liv i ham, så det har jeg gitt opp... (og han klager også på at han er trøtt hver morgning) Men for all del; det er lov å syte og søke trøst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå