Gå til innhold

Ultralyd imorgen, så forhåpentlig sette inn.eskimobarn.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hesann ;)

jeg har akkurat hatt fryseforsøk og testen viser POSITIV :)

etter ultralyd (alt saa bra ut) (paa en mandag) saa sa de at jeg skulle ringe paa onsdag for aa høre om egge hadde overlevd, og da ble det jaggu insett paa onsdag og :)

saa ikke lenge aa vente for deg kanskje ;) tvi tvi og haaper egga dine overlever ;) har du mange paa frys eller ?

Gratulerer så masse! Håper vi også er like heldige. :) Alt så bra ut og vi skal ringe på onsdag for å høre hvordan opptiningen har gått. Så da satser vi på onsdag. Vi har 8 egg på frys.

Lykke til videre. :)

Annonse

Lykke til imorgen.

Begge eggene overlevde, men vi får bare sette inn ett. Men d var perfekt og firedelt.

Hadde vært moro om d går bra for oss alle her.

Jeg drar på kurs i Sverige i to dager nå, men sjekker nok innom her for å høre hvordan d går gått m deg.

Fingers crossed!

Takk:) Det gikk bra her også, fikk satt tilbake ett perfekt egg. Veldig deilig å endelig være ruger igjen. Blir mye venting om dagen:)

Ditt perfekte egg var nok gullegget skal du se! Krysser fingre og tær for oss begge, og alle andre som venter på gullegget!

Valgte dere selv å sette tilbake ett eller fikk ikke velge?

Kos deg på kurs, er vel godt å ha noe som skjer i disse lange dager:)

Gratulerer så mye m gullegget på plass! For d er vel d vi satser på d er. ;)

Vi fikk ikke velge. Fikk bare sette inn ett egg pga jeg har hatt celleforandringer tidligere, og blitt conjisert. Legen på Riksen var veldig klar, ikke aktuellt å sette inn to da.

Har koset meg på kurs, men tok tidlig kvelden. Litt mange mennesker, og vil ikke fortelle alle nå. De jeg jobber nærmest m vet. Hvordan har du valgt å gjøre d? Er d mange rundt dere som vet hva som skjer m dere?

Da krysser vi fingre og alt som kan krysses for alle!

God helg

Okay, da er det jo en grunn til det, men man trenger bare ett gullegg:) Vi fikk velge om vi ville ha ett eller to... Valgte bare et da...

Skjønner at du ikke vil fortelle alle enda, blir altfor mye forventninger fra alle. Men er jo greit at noen vet hva du går igjennom! Har heller ikke fortalt så mange, bare til jentene på jobb og et par venninner. Hadde fryseforøk før sommeren også, ble gravid men mistet i uke 8. Mange som fikk vite at jeg var gravid da, så de tenker nok at det er noe pågang igjen snart... Men orker ikke å forteller så mye enda!

Har du barn fra før da, eller er dette første gang dere gjør dette?

God helg til deg også:)

Da er jeg ruger igjen. To eskimoer på plass i går, 10.11, og klinikken var veldig positive. Selv er jeg litt tilbakeholden etter kjemisk positiv på 1.ivf, ferskforsøk i sept. Lykke til for alle dere andre også, jeg skal følge med dere og krysse fingrene!

Annonse

Hvordan går det med alle? Satte inn to frys 10.11, og begynte å blø 6 dager etter. Føler meg litt snytt for hele rugetiden, egentlig.. Det verste er at klinikken krevde at jeg tar medisinene ut tiden, før sikkerhets skyld. Men jeg er spent på hvordan det går med andre eskimoer..? :)

Å nei, så kjedelig da! Blødde du mye da? Men er nok lurt av deg å fortsette på medisinene, for det trenger jo ikke bety at det er over, mange som blør litt, kan jo være festeblødning? Skal du teste på torsdag eller?

Her skjer det ikke stort, tiden går veldig sakte syns jeg! Veldig spent på hva testen viser etterhvert... Spørs om jeg klarer å vente helt til torsdag med å ta en test!

Masse lykke til til deg, krysser fingrene for at det går bra!

Det var trist å høre, klarforfrys! Krysser fingrene for at det går neste gang... Masse lykke til videre:)

Jeg skal ta blodprøve i morgen, er ikke så optimist her heller, kjenner på en måte at det ikke har gått veien... Men har 3 egg til på frys, så håper vi rekker en gang til før jul:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...