Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 da har jeg kjøpt wii i julegave til oss i familien. Noen som har tips til spil som passer til 3 og 7 åringer? Noe man kan spille sammen?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #2 Skrevet 6. november 2011 Mario Bros og Mario cart. Du må kjøpe en kontroll til med en gang, ikke vits å utsette det. Finnes blillige sett på biltema. Moro å spille 2 player på Mario:) Jadda, som godt voksen også;P
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Mulig jeg spør dumt nå, men da kjøper jeg en slik vanlig kontroll? Har sett det er slike ratt også
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Æsj, biltema hadde bare ratt ol. i pakke, ikke den "vanlige". Billigste på de vanlige butikkene ble elkjøp 469,- for "Wii Remote + Motion Plus". Denne er litt lengre enn den du mest sannsynlig har kjøpt nå. Den ekstra klumpen(ca 4 cm) er innebygd i de nye kontrollene. (Den var med vår for et par år siden, og er bedre å holde i faktisk.) De nye innebygde koster 599,-.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #5 Skrevet 7. november 2011 Men til Mario så må man ha sånn der ratt? Har sett på Biit.no, vurderer kjøpe derfra
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #6 Skrevet 7. november 2011 Ja kjøp på nett. Jeg tror ikke du må ha ratt nei, det er en ekstradings samme som golfkølle, tennisracket osv. Blir som å kjøpe ratt og pedaler til playstation, trenger ikke men noen synes det er mer moro da. Det står at hovedkontrollen går til alle spill på elkjøp.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #8 Skrevet 7. november 2011 Du må ikke ha ratt til Mario nei. Men kan velge om man vil bruke begge kontrollene eller bare hovedkonsollen, da legger man den sideveis og bruker den som en "gammelkontroll" Finnes mange fine games spill, som inneholder mange forskjellige spill. På det ene vårt er det fisking, ansiktsgjennkjenning, kuløp etc. Kjempemorsomt.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #9 Skrevet 7. november 2011 Okei. Har sett pakke med tennisrackett,golfkølle o.l.,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå