Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 innbiller meg at jeg er gravid og at jeg er flere måneder på vei "uten å vite det" for det kjennes så ekte ut. hver gang jeg kjenner det, reagerer jg med å ta hånden på magen for å kjenne etter om det er flere spark. seriøst! Er jeg gal eller? flere? (sikekrt ikke) haha
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #2 Skrevet 6. november 2011 hehe, neida du er ikke gal.. jeg kjennte det i lang tid etter fødselen legen min sa det var heelt normalt
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 Gikk 2,5 år mellom mine graviditeter og hadde fantomspark hele perioden mellom svangerskapene. Sært, men har skjønt at det er helt vanlig.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 Så merkelig! (Er førstegangs og har aldri hørt om det her). Regner med at det ikke kjennes utenpå? hihi
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #5 Skrevet 6. november 2011 Oiii, så det er ikke bare meg!! Så flott, takk jenter ))
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #6 Skrevet 6. november 2011 Jeg har hatt det sånn også, og jo, det kjentes utenpå. Det var helt utrolig merkelig, og til og med samboeren min reagerte. Det gikk nemlig an å se det utenpå også. Jeg var ikke gravid, og det kan hende det bare var luft (det må det jo ha vært) men det gikk tydelig an å både se og kjenne det på en måte jeg aldri har opplevd før med "bare" luft i magen.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #7 Skrevet 6. november 2011 Jeg kjente det senest istad når jeg satt meg ned. Et øyeblikk var jeg sikker på at jeg hadde baby i magen (til tross for at jeg med sikkerhet vet at jeg ikke er gravid, over et halvt år siden jeg hadde sex sist),"sparkene" var ganske intense... Aner ikke hva som foregår, føltes ikke som luftbobler heller...Sikkert tarmene som faller på sin plass.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #8 Skrevet 6. november 2011 Haha så bra jeg ikke er alene! Nå ble jeg glad. HI
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #9 Skrevet 6. november 2011 Artig lesing, dette har jeg aldri hørt om!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #10 Skrevet 7. november 2011 Jeg har også hatt dette, ikke så tydelig som noen av dere skriver, men kjent litt. Det slutta når jeg fant ut at jeg mest sannsynlig ikke ville ha flere barn. Så når lysten på å gå gravid igjen ble borte, ble også fantomsparkene =)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #11 Skrevet 7. november 2011 Heisann HI og dere andre som kjenner fantomspark. Jeg har også kjent det sparket + hatt ømme bryster og endel hormoner. Trodde at jeg var gravid, men tok gravidtest som viste negativ Merket dere det samme også?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #12 Skrevet 7. november 2011 Jeg har også fantomspark med jevne mellomrom, selv om ikke det er daglig lenger. Min yngste er over 5 år...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #13 Skrevet 7. november 2011 Jeg hadde det før jeg ble gravid også. Tror ikke det egentlig er fantomspark, derimot er det små muskelkramper (leamus). http://www.lommelegen.no/390704/leamus-paa-magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå