Gå til innhold

kjenner fantomspark i magen. veldig intenst. hver dag. to år etter fødsel. er jeg sinnsyk eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

innbiller meg at jeg er gravid og at jeg er flere måneder på vei "uten å vite det" for det kjennes så ekte ut. hver gang jeg kjenner det, reagerer jg med å ta hånden på magen for å kjenne etter om det er flere spark. seriøst! Er jeg gal eller?

flere? (sikekrt ikke) haha

Skrevet

hehe, neida du er ikke gal.. jeg kjennte det i lang tid etter fødselen :) legen min sa det var heelt normalt :)

Skrevet

Gikk 2,5 år mellom mine graviditeter og hadde fantomspark hele perioden mellom svangerskapene. Sært, men har skjønt at det er helt vanlig.

Skrevet

Så merkelig! (Er førstegangs og har aldri hørt om det her).

Regner med at det ikke kjennes utenpå? :P hihi

Skrevet

Oiii, så det er ikke bare meg!! Så flott, takk jenter :o))

Skrevet

Jeg har hatt det sånn også, og jo, det kjentes utenpå. Det var helt utrolig merkelig, og til og med samboeren min reagerte. Det gikk nemlig an å se det utenpå også. Jeg var ikke gravid, og det kan hende det bare var luft (det må det jo ha vært) men det gikk tydelig an å både se og kjenne det på en måte jeg aldri har opplevd før med "bare" luft i magen.

Skrevet

Jeg kjente det senest istad når jeg satt meg ned. Et øyeblikk var jeg sikker på at jeg hadde baby i magen (til tross for at jeg med sikkerhet vet at jeg ikke er gravid, over et halvt år siden jeg hadde sex sist),"sparkene" var ganske intense...

Aner ikke hva som foregår, føltes ikke som luftbobler heller...Sikkert tarmene som faller på sin plass.

Skrevet

Haha så bra jeg ikke er alene! Nå ble jeg glad. ;)

HI

Skrevet

Artig lesing, dette har jeg aldri hørt om! :)

Skrevet

Jeg har også hatt dette, ikke så tydelig som noen av dere skriver, men kjent litt. Det slutta når jeg fant ut at jeg mest sannsynlig ikke ville ha flere barn. Så når lysten på å gå gravid igjen ble borte, ble også fantomsparkene =)

Skrevet

Heisann HI og dere andre som kjenner fantomspark.

Jeg har også kjent det sparket + hatt ømme bryster og endel hormoner. Trodde at jeg var gravid, men tok gravidtest som viste negativ

Merket dere det samme også?

Skrevet

Jeg har også fantomspark med jevne mellomrom, selv om ikke det er daglig lenger. Min yngste er over 5 år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...