Gå til innhold

Ønskerossbaby*ruger*

Anbefalte innlegg

Heisann..

Ny negativ test her i dag..... Har du tatt CB testen ennå? Åååååå jeg er så glad på dine vegne...... Så spennende håper virkelig jeg kommer etter selvom det ikke kjennes sånn ut akkurat... Men på den andre siden så har jo ikke mensen kommet så det kan jo fortsatt være håp.... jeg håper og håper, gir meg ikke før mensen er her...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143758983-%C3%B8nskerossbabyruger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :):)

Ja idag tok jeg CB digital! Å der lyste det GRAVID mot meg etter bare noen sekunder!! Jeg er så glad idag! Er det virkelig sant at det er vår tur nå etter alle disse forsøkene??!! Skal teste igjen om 2 dager med CB digital m/ukeindikator!! Så tro ikke noe helt enda!!

Så bra at mensen ikke har dukket opp hos deg enda :) Det er jo ett godt tegn. Å mensmertene kan være en/to spirer som klorer seg fast som bare det!! Håper det :) Det er mange som ikke tester positivt før selve test dagen!! xxxx fremdeles ALT jeg har for deg!! Vil ha deg med over til terminklubben!!

Har du testet idag?

Masse lykke til!

klem

Det har begynt å komme rosafarge på crinonerestene samt stikkende smerter ikke i eggstokkene, men nederst over skambenet. er bare trist og lei kjenner jeg... Er ikke noe jeg heller vil enn å være med deg over i terminklubben, men det ser mørkt ut... Klem

Det kan være at slimhinnen er irritert,da kan det også komme litt rosa!! Krysser alt jeg har for at du blir med over sammen med meg xxx

Det har ikke enda godt opp for meg at det lyste gravid mot meg,så jeg slapper ikke av før jeg har tatt blodprøver på onsdag!! Er så redd for å miste sånn som sist gang!! Men håper spiren/ne klorer seg godt fast i 9mnd!!

STOR klem til deg :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...