Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 Vi har akvarium da, men vi er vel ikke så harry ellers. Vi synes det er gøy og flott med vakker fisk og vi har mange fine samtaler rundt akvariumet, både mannen og jeg, venner og ikke minst barna.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 Ja. Men KATTER og HESTER er enda mer HARRRRY... Herregud la han få det. Det er pent og beroligende.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #5 Skrevet 6. november 2011 Det er ikke bare harry, det er sylharry! Et vennepar har akkurat kjøpt en ny leilighet og de har kjøpt et gigantisk akvarium de skal bruke som skille mellom stue og vegg. Grøss og gru! Men hver sin smak... De liker sikkert ikke mine lamellgardiner og sorte og hvite spisestue...
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #6 Skrevet 6. november 2011 Han skal få det...kjøper det i morgen.....men.... HI
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #7 Skrevet 6. november 2011 La mannen få fisk. Alternativt kunne han komme til skade for å ønske seg Rottweiler og det er virkelig harry.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #8 Skrevet 6. november 2011 Harry er det ikke, men det er mye styr for lite ull. Skal jeg ha dyr i hus, skal det være kos og selskap i dyret, ikke bare arbeid..
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #9 Skrevet 6. november 2011 En hund er da slett ikke harry, og jeg har veldig lyst på en rottweiler faktisk!! Men har ikke tid til det..elsker den hunderasen:) Og de små pudlene og alle andre små krypa av hunder kan folk ha for seg selv:)!! HI
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #10 Skrevet 6. november 2011 Helt enig i at det er harry. Svigers har 3 svære akvarium i stua. grøss. Nå maser sønnen min om akvarium. Hvis det blir aktuelt, skal styggedomen stå oppe, ikke her nede i stua.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #11 Skrevet 6. november 2011 Jeg har aldri tenkt på det som harry, men det henger vel sammen med at de jeg kjenner som har hatt eller har akvarium slett ikke er harry. Det er jo en populært, så da havner det vel i mange hjem uansett stil ellers.
Høytoppåfjellet Skrevet 6. november 2011 #12 Skrevet 6. november 2011 Akvarium er da ikke harry! To gullfisker i en glassbolle DET er harry det.. Sålenge interessen er der og akvariet blir vedlikeholdt jevnlig så er det et nydelig tilskudd i stua spør du meg :-) Det er en selvfølge at de fleste ikke synes at et igjengrodd nedstøvet akvarium er noe fint! For ikke å snakke om alt av akvariedekor og dritt som folk kan finne på å putte oppi der. Et ordentlig akvarieoppsett har fisk som lever sammen i harmoni og som har et frodig miljø med masse levende planter, slik som i naturen. Det er da det er spennende å kikke på hva som skjer inni der! Jeg har hatt akvarier i snart 10 år og synes det er en fin hobby :-) Det finnes mye mer spennende i akvarieverden enn guppy og slørhaler/ gullfisk, noe jeg ikke tror de fleste er klar over. Jeg jobber også innen feltet, så jeg vet hvilke muligheter som finnes ;-) Ble litt langt dette her, men følte jeg måtte slå et slag for alle akvarienemenneskene der ute! La mannen din få akvarium :-D
Miztery Skrevet 6. november 2011 #13 Skrevet 6. november 2011 Vi kjøpte akvarium fordi datteren vår ønsket seg det.. Selv syns jeg det er veldig harry, og gjett hvem som har absolutt ALL jobben med det? Joda, det er jeg det.. Men greier ikke å se på at det er skittent og overgrodd, så da må det taes i alle fall hver 14.dag. Nå skal fiskene der få leve til de dør, og ingen nye skal kjøpes!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #14 Skrevet 6. november 2011 Jeg liker det som hobby, og da driter jeg vel i hvor mye "pynt" det er.... Har akvarier inne, og har dam i hagen med fisk året rundt. Elsker hobbyen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå