***Curious*** Skrevet 6. november 2011 #1 Del Skrevet 6. november 2011 Og det ender selvsagt med at jeg finner noen nusselige små plagg på salg som jeg bare MÅÅÅÅ kjøpe... Har allerede startet på en skuff med babyklær, og foreløpig har jeg 6 bodyer i str 50, 56 og 62, 2 joggebukser i str 62 og en bluse i str 56..... Vet jo ikke hva det blir enda, og kommer ikke til å få vite det før på nyåret, men ender med å kjøpe litt av hvert. Tenker som så at det er jo bare å gi bort i gave ;P Åhhh... blir litt oppgitt, men det er jo så koselig! Viste klærne til samboer da han kom hjem fra reise til helga, og det GLITRET i øynene hans! Fikk nesten litt tårer i øyekroken da han tok opp en av bodyene, og holdt den opp foran seg som om det var en baby inni og sa: " Er det virkelig så lite..." Vet jeg har skrevet om kjøpegalskapen før, og er klar over at jeg ikke er alene I morgen har jeg frisørtime i byen...vet jo hvor jeg havner etterpå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143758809-greier-ikke-%C3%A5-holde-meg-unna-barneavdelinga-p%C3%A5-klesbutikker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå