Gå til innhold

Ligger rett ut med sykdom, men dette skal jeg klare si fordiom!:D :

Anbefalte innlegg

Ligger full i feber, hoste, hodepine, kaster opp og ALT er galt!:S Håper bare alt er bra med lille prinsen inni magen også selv om mor er syk!

Takker så veldig mye for meg her inne på 2 trimester og hopper videre til 3 trimester. Regner med dere kommer etter etterhvert!:D

Fortsetter under...

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥

Tydelig at det er den tiden av året, fordi ligger rett ut selv. Feber, fryktelig vondt i halsen, bomull i hodet osv.....

Kunne ikke passet bedre, da mannen starter med kveldsturnusen sin i morgen. Alene med en aktiv 2-åring i syv dager høres litt for slitsomt ut nå.

God bedring, og god tur over til 3.trimester (jeg hopper etter deg om 2 uker!).

Off det hørtes slitsomt ut!:/ Vi får satse på at forma blir bedre fort!! Jeg lå å kastet opp hele natta, med 39 i feber.. Er HELT utslitt!!! Ikke noe kjekt!

God bedring til deg også!!:)

God bedring alle sammen! Kan jo si at jeg har akkurat det samme med feber, vondt i hodet, tett i nesa og sandpapir i halsen. Ikke gøy når man er gravid, tror jeg hopper over til 3 trimester om et par uker:-)

Annonse

Tusen takk for god bedring-ønsker:) Hjelper på frustrasjonen over sykdommen som ennå ikke har gitt slipp! Syns så grusomt synd på meg selv:p Ligger rett ut på 3 dagen og har vondt over allt! *stakkers meg*:)

Leah07<3+Bolle : Jeg er ifra Møre og Romsda:) Hvor er du ifra? Morsomt at vi har mye felles da!!:) Jeg fikk ei lita prinsesse desember 07, og venter nå en prins 2 februar-12. Når har du termin? Du har sikkert skrevet det en plass, men helt ærlig så er jeg helt i ørska om dagene ;s Får ikke med meg nooee som helst.

Jeg er fra Bergen. Min prinsesse kom i januar 07 så er jo faktisk nesten et års forskjell da=P. . Termin denne gang er satt til 21.mars, så du er jo nesten 2 måneder lengre enn meg da. Å ja fortell meg om ørska, tilogmed lillegull klager. "ååå mamma du glemmer jo alting heeeele tiden". Hehe får leve med litt ammetåke en stund til tenker jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...