Gå til innhold

Tiden flyr avsted.. </3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jenten min 7 mnd om noen dager. På 3 uker har jenta mi gått fra og krype såvidt litt bortover, til full krabbing.. og til og med reise seg opp (når hun holder i noe) :o

Tiden flyr så innmari.. Hvor er tiden blitt av?

Hjelpes... Babytiden er jo nesten over.. :(

Vil nesten baare ligge på gulvet og leke og krabbe <3

Det er jo morro når disse tingene skjer, men det går jo så fort!! Er så redd hun skal falle og slå seg når hun reiser seg opp! Men det er vel en del av det og være mamma <3

Skulle ønske man noen ganger kunne stoppe tiden litt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi så morro!!! :) det er jo helt fantastisk å se utviklingen til de små! så gøy at hun krabber og holder seg til ting:) selv om det jo medfører ENDA en bekymring hehehe :)

Tulla vår er straks syv måneder hun også...

det har virkelig gått så fort!!! hun åler seg frem og står i krabbestilling men krabber ikke... men tror det er rett rundt hjørnet og det er gøy å se... hun sitter så pent rett opp og ned selv...

og når jeg ser på henne da begynner jeg nesten å gråte for hun er så søt og liksom så "voksen" der hun sitter :)

akk akk jeg gleder meg til hun skal gå og krabbe men det er som du sier det blir jo mer å passe på og bekymre seg over :)

jeg støtter den at vi skulle stoppet tiden av og til... samtidig er det så fint for hver "epoke" av babytiden har sin egen sjarm :)

Vi får bare nyte tiden!!!

stor klem....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...