Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Mora stod og koka middag på kjøkkenet mens poden satt på stuegolvet og leika med brio- togsettet sitt. Plutselig hører ho poden rope - "da e toget klar tell avgang, de store hæstkukan sætt sæ fræmst og de små hæstkukan sætt sæ bakerst!" Mora blir søkkforferd over språkbruken til guten, tar han i nakkeskinnet og hiv han inn på rommet sitt med beskjed om å tenke grundig over språkbruken sin en times... tid. Da timen var gått slapp ho guten ut og han kasta seg over togsettet sitt for å kjøre videre. Mora fortsatte med middagen i trua på at guten hadde fått en lærepenge. Plutselig hører ho fra stua -"da e toget klar til avgang, de store hæstkukan sætt sæ fræmst, de små hæstkukan sætt sæ bakerst, og hadde de ikkje vært for den hælvetes fetta på kjøkkenet så hadde vi ikkje vært en time førsænka
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 Hehe...den hørte jeg på en fest for noen uker siden, og ja, jeg bor i nord-norge. )
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 Haha den var god..(og jeg er Østlending:)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #6 Skrevet 6. november 2011 Haha, herlig Og ja, jeg er østlending
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #7 Skrevet 6. november 2011 En vestlending som fikk dagens latter her og:) Strålende:)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #8 Skrevet 6. november 2011 Den er jo gammel som metusalem! Men morsom ja... Hilsen østlending.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå