Ellinoor Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Kjæresten og jeg blir ikke enige om navn.. Vi vet ikke kjønnet ennå, så vi diskuterer begge deler. Jeg vil gjerne ha deres mening om hvilke navn dere liker best av de vi diskuterer, og vi tar imot andre forslag med stor takk.. Vi prøver å holde oss unna de aller mest populære navnene. Vi står mellom: Kasper, Aksel, Eskil og Julian og Lykke, Lilja, Erle og Elvira
inimini Skrevet 6. november 2011 #2 Skrevet 6. november 2011 Uten tvil Kasper av guttenavnene:) Av jentenavnene likte jeg best Lykke:) Lykke til!
sommertiara Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 Aksel og Kasper er veldig fine navn begge to, Aksel er muligens det fineste. Liker verken Eskil eller Julian. Elvira er klart det fineste av jentenavnene, jeg liker det fordi det er så sterkt og feminint på samme tid. Ikke så begeistret for noen av de andre tre egentlig. Lykke synes jeg ikke egner seg som navn, selv om det blir mer og mer vanlig.
pinoisme Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 Jeg liker Aksel, Eskil, Erle og Elvira - kjempefine navn!
mibella Skrevet 6. november 2011 #5 Skrevet 6. november 2011 1. Aksel - Kjempeflott navn som passer godt på både stor og liten 2. Kasper - Greit, selv om jeg personlig tenker på spøkelset og derfor synes navnet er veldig barnslig. 3. Eskil - Ok det òg. Hadde det vært Askil hadde det muligens tatt førsteplassen. Julian synes jeg er veldig feminint og litt for latino-navn etter min smak. 1. Lilja - Ikke en storfavoritt her, men det jeg liker best av alternativene deres. Liker Lilly bedre. 2. Erle - Fint, men synes det er så kjedelig når det blir uttalt uten rulle-r. "Æle" er ikke særlig pent i mine ører.. Lykke er for meg en følelse/et ord. Elvira får jeg også mer latino-feeling av, synes det er litt..svulstig, om jeg kan si det slik.
Ellinoor Skrevet 6. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2011 Da er du enig med samboeren min, som de fleste andre er også hehe
Ellinoor Skrevet 6. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2011 Takk for at du sier det. Nesten ingen som er enige med meg, men jeg har mest lyst på Aksel og Erle
Ellinoor Skrevet 6. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2011 Takk! Hjelper å høre litt hva andre mener også
Mrs Smith Skrevet 6. november 2011 #9 Skrevet 6. november 2011 Fine navn:) Aller finest er Aksel og Erle
♥ Herligheten ♥ Skrevet 6. november 2011 #10 Skrevet 6. november 2011 Av guttenavna er Kasper en klar favoritt! Et helt herlig navn Liker Elvira godt, og begynner å få mer og mer sansen for Lykke
Frøken Ubesluttsom Skrevet 7. november 2011 #11 Skrevet 7. november 2011 Av de du nevner så syns jeg Kasper og Elvira er finest. De andre liker jeg ikke. Andre forslag: Kornelius Sakarias Eirik Erik Imre Melvin Amund Cornelia Agnethe Elida Emine
LilleBitteliten Skrevet 7. november 2011 #12 Skrevet 7. november 2011 1. Av guttenavnene liker jeg klart Aksel best! Vakkert og stødig navn! 2. Eskil - veldig flott! 3. Julian - Liker! Men synes også det kan være litt feminint. 4. Kasper - Ikke så veldig glad i. Helt ok. 1. Elvira - Helt klart på topp! Nydelig navn! Ikke mye brukt heller! 2. Erle - Helt fint, men ingen storfavoritt hos meg. 3. Lykke - En tilstand for meg, klarer ikke helt å se det for meg som navn. 4. Lilja - En blomst. Ikke fint som navn. Heeeia Aksel og Elvira!!!
Andreaa Skrevet 7. november 2011 #13 Skrevet 7. november 2011 Her er min rangering! Guttenavn. 1. Eskil - veldig fint! Og manndig. Og orddentlig og tradisjonsrikt. Rett og slett et bra valg! 2. Kasper - Fint! Men må staves med K. 3. Aksel - Også fint, men liker de andre bedre. 4. Julian - Blir veldig harry! Ikke fint i det hele tatt. Og femi og grøss!! De andre navnene er ekstremt mye finere. Jentenavn. 1. Elvira - fint og feminint. 2. Erle - Fint det og. 3. Lykke - Liker ikke i det hele tatt. Det er en følelse og ikke et navn. 4. Lilja - Liker ikke ordlyden. Og tenker på en blomst. Blir bare rart! Heia Eskil og Elvira! Og Kasper.
lillespire <3 Skrevet 8. november 2011 #14 Skrevet 8. november 2011 Aksel å Erle er de absolutt fineste navnene her. Aksel er et navn jeg kunne brukt selv, hvis det var en gutt som bodde i magen :-) 2 kjempefine navn :-)
Giss Skrevet 8. november 2011 #15 Skrevet 8. november 2011 Av guttenavnene liker jeg Aksel best. Med Julian på andreplass. Av jentenavnene liker jeg Erle best. Med Elvira på andreplass.
Ellinoor Skrevet 12. november 2011 Forfatter #17 Skrevet 12. november 2011 Tusen takk for alle tilbakemeldinger
Temperance Skrevet 12. november 2011 #18 Skrevet 12. november 2011 Jeg liker definitivt Aksel og Erle best! Det er navn jeg godt kunne brukt selv kjempefine navn!
Sanna28 Skrevet 13. november 2011 #19 Skrevet 13. november 2011 Eskil og Erle. Husk at babyen skal bli et voksent menneske en dag også! Aksel er også et navn som passer på en voksen mann. Men tenker litt mye på Aksel Hennie (skuespilleren) Kasper - og Jesper og Jonathan? Alt for poppis... Det kommer til å bli Kasper H, Kasper L og Kasper J etc etc i barnehagen. Julian - hvis du skal føde en veldig feminin gutt...? Lykke - kjenner et par hunder som heter dette. Litt poppis også? Lilja - tja... kan gå an. Men passer bedre i Sverige. Litt for poppis også. Elvira - ja, hvorfor ikke? Det kjenner jeg ingen som heter. Men det blir litt for langt for meg. (tre stavelser. Jeg liker best tostavelsesnavn).
Cerese Skrevet 13. november 2011 #20 Skrevet 13. november 2011 Synes alle er ok, men Aksel og Erle er kjempefine i mine ører Eskil var også fint, det er ikke et navn jeg har hørt mye. Kasper synes jeg er ok, men litt vel søtt kanskje.
Lille_frøken:) Skrevet 15. november 2011 #21 Skrevet 15. november 2011 Jeg liker Erle, Elvira og Eskil best av de dere har på listen!! Julian er altfor feminint, og de andre navnene liker jeg hellr ikke. Heia Erle og Eskil!!
Blåbærmuffins Skrevet 16. november 2011 #22 Skrevet 16. november 2011 Liker Lykke og Aksel best. Hadde de selv på lista, men ser at begge er i ferd med å bli veldig populære så har tatt de bort igjen :/ Har også Kasper på lista.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå