Januar2011baby Skrevet 6. november 2011 #1 Del Skrevet 6. november 2011 Hei! I januar 2011 fikk jeg en liten jente som nå er blitt 10 måneder gammel. Vi har ikke fått barnehageplass og jeg regner med å blir værende hjemme med henne intil vi får kommunal plass i august 2011. Da har jeg tenkt å gå tilbake til jobb og gjerne redusert hvis det er mulig. Har egentlig lyst å være hjemme med henne så det gjør meg ikke så mye at vi ikke har fått plass. Men jeg merker at hun får større og større behov for å møte andre barn. Intil nå har vi hatt masse sosialt med både barselsgruppe og andre venner av meg som er hjemme med barn. Men fra nå så er det mange som begynner på jobb igjen. Ønsker å komme i kontakt med andre mødre i samme situasjon som har lyst å møtes sammen med barna på dagtid i ukedagene. Vi kan møtes hjemme hos hverandre eller gå turer for eksempel. Og det beste hadde vært om vi kunde passe hverandres barn innimellom slik at man fikk noen timer fri av og til. Vi bor i en tomannsbolig på Høyenhall med en liten hage. Jeg er 29 år og jobber i helsevesenet. Er gift og har to stebarn på 7 og 9 år som bor hos oss annenhver uke. Det aller beste hadde såklart vært hvis noen av dere bodde slik av vi kunde gå til hverandre. Håper på å høre fra dere! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143757754-noen-hjemmem%C3%B8dre-som-vil-m%C3%B8tes-p%C3%A5-dagtid-i-bydel-%C3%B8stensj%C3%B8/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crys79: gutt09+2011 spire!!! Skrevet 25. januar 2012 #2 Del Skrevet 25. januar 2012 Hei januar2011baby! Ser at dette ble skrevet for en stund siden, men jeg er ikke så ofte innom lenger Selv har jeg en gutt på snart 3 og en jente på 8 mnder hjemme og kjenner mange andre både i ØstensjØ og andre bydeler som er hjemme med sine barn! Har dere vært på åpen barnehage på BØler? Der er det mange med litt stØrre barn som er hjemme Vi kommer nok til å flytte om et par måneder, men mØtes gjerne en dag om du har lyst! Så får jeg introdusert deg til noen andre i samme situasjon Send meg en PM i så fall! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143757754-noen-hjemmem%C3%B8dre-som-vil-m%C3%B8tes-p%C3%A5-dagtid-i-bydel-%C3%B8stensj%C3%B8/#findComment-143955425 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå