Mamma i lykkerus Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Her hopper han gjerne over 2-3 dager før det kommer så mye at det renner ut på sidene. Han har ikke vondt i magen og spiser og sover mye.
abella Skrevet 6. november 2011 #2 Skrevet 6. november 2011 Vesla er 8 uker og bæsjer 5-6 ganger om dagen og en sjelden gang om natta. Hun får bare mm.
Nimas Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 Min 8 uker gammel gutt bæsjer ca hver 5-7 dag. Ikke noe stas da han viser det jeg tolker som ubehag etter 2-3 dager (veiving, trykking, gråt). Har måtte hjelpe han (stimulere med termometer) noen ganger, så jeg har ikke anelse på hvor lenge det KAN gå. Samtidig er jeg redd for at det er skadelig å hjelpe han på denne måten. Når han da endelig får ut avføringen er det enorme mengder, skjønner at han har vondt
Lillegull2011 Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 Da prinsen var 5-6 uker bæsjet han ca 1 gang til dagen. Nå som han er 7 uker bæsjer han veldig mye annen hver dag. Får kun MME.
Miss 84 Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 Min baby bæsjet HELE tiden da han var 5-6 uker. Da han ble litt over 3 mnd forandret det seg plutselig, og han bæsjer ca hver tredje dag eller noe. Er litt irritert en periode før det kommer noe.. så han jobber nok litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå