Gå til innhold

Vil bare informere alle helse og treningsglade mødre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle fine mammaer her inne:-)

Jeg vil bare informere dere om at jeg har en stor konkurranse på bloggen min som startet for noen timer siden. Premiens verdi er på 2400,- hvor du kan vinne fantastisk gode bøker!

Vinneren trekkes om 1 uke, så sjansen for å vinne er stor!

Her er konkurransen:

http://www.sandy.no/2011/11/konkurranse.html

Håper så mange vil delta!

Jeg er Sandy, 23 år gammel, alenemor, bor på Grünerløkka i Oslo-by sammen med sønnen min på straks 4 år. Jeg er går sisteåret på min bachelor-grad i sykepleie på Høyskolen Diakonova, hvor jeg stortrives. Gleder meg til å bli autorisert sykepleier. Når jeg er ferdig skal jeg rett på botox og fillerkurs. I tillegg til dette jobber jeg for The Health Clinic (www.thehealthclinic.eu), (Quality surgery abroad located in Tallinn, Estonia), hvor jeg er Norges eneste representant og kontaktperson.

På fritiden min blogger jeg om min aller største lidenskap, som er fokus på helse, trening og kosthold samt dere får et stort innblikk i min hverdag som ung hiphop mamma :-)

Jeg elsker å leve, og setter familien min høyest i verden.

Jeg elsker sønnen min mer enn noe annet i verden, og alt jeg gjør er for han. Vi lever et fantastisk morsomt og fargerikt liv på det mest urbane stedet i Norge, nemlig Løkka:-)

Klem fra Sandy

Om du vil ta en titt så er bloggadressen www.sandy.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...