Luthien_ Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Hei. Jeg har gått på p-piller i siden 10. november, hadde sex før det hadde gått syv dager og tok den ikke på et par dager. Disse dagene var rundt den 17. oktober og fikk en blødning på tre dager pågrunn av de to pillefrie dagene. Jeg har vanligvis menstruasjon rundt den 5. hver måned og den er alltid kraftig de tre første dagene. Har hatt en del sex hvor sæden har kommet inn i meg i oktober. Jeg har tatt p-piller hver dag til samme til siden den 17. oktober og på torsdag forrige uke oppdaget jeg litt slim (beklager detaljene) med brunt "blod" i. Det var bare litt og stoppet opp etter en liten stund. Deretter ingenting, men kom tilbake senere på dagen. Forsvant igjen over flere timer. Deretter tilbake. Sånn har det holdt på til i dag. Det brune er der forstatt og jeg har litt murring i magen. De to siste timene har jeg også følt litt menssmerter nederst i mageregionen. Når jeg har mensen er det alltid mye. Nå er det veldig lite. Mer som slim med brun væske. Det er også blitt mindre tykt enn på torsdag og fredag. Tok en gravitest i går kveld, men hadde drukket mye og tisset like før. Er det for tidlig å ta en gravitest i morgen? Skal bruke morgenurinen neste gang. Håper på svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå