sjarmtrollet78 Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Endelig er vi også her inne og gleder oss til å ta fatt på det 3.trimester. Nå er det mye liv i magen og 3D ul venter oss til neste uke. ( Tar 3D i uke 29 ) Gleder oss veldig til å se hvordan lillemann ser ut. Synes nesten at det er litt skummelt.. hehe:O))) 12 uker igjen til lillemann er her.. TJOHOOOOOO!!! *LYKKE*
nelliik m/blå & rosa Skrevet 6. november 2011 #2 Skrevet 6. november 2011 Velkommen Vi er også nettopp kommet inn hit! Er 28+2 idag, så det føles utrolig deilig å ta fatt på 3. og siste trimester nå!!! Herlig innspurt Og 3D er fantastisk Masse lykke til! =)) Vi kunne se at lille rosa hadde like trekk etter sin storebror, rart.. men fantastisk. Kos deg masse med din voksende mage )
sjarmtrollet78 Skrevet 6. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2011 Tusen hjertelig takk for det.. Jeg er 28+1 og har termin 30. januar:O)) Blir nok spennende å se lillemann og hvem han ligner på.. Du har vel termin dagen før meg da, hvor er du fra og hvor skal du føde? Ønsker deg også lykke til videre ))
nelliik m/blå & rosa Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Stemmer det =) Så blir spennende å se om det blir januar- eller februarbaby på oss! Krysser fingrene for førstnevnte, så ventetiden slipper å bli ekstra lang ) Holder til i nord. Enn du? )
sjarmtrollet78 Skrevet 7. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2011 Blir kjempe spennende:O)) Håper også på at det blir til termin eller før:O)) Midten av januar er en fin tid:O)) Jeg er i fra nord, men bor i sør..
Lilleprins_6/2-12 Skrevet 8. november 2011 #6 Skrevet 8. november 2011 Velkommen flyttet inn her nå nettopp jeg også har termin dagen før deg Satser på at det bli januarbaby på oss, så vi slipper og vente så lenge Har dere begynt å kjenne noe til kynnere osv da? Her plages jeg med kynnere og nedpress når jeg står oppreist eller går i mer enn 20min, så er litt slitsomt å måtte sette seg ned for å ha hvilepauser hele tiden, men det er vell bare slik det skal være da
habibti91 Skrevet 8. november 2011 #7 Skrevet 8. november 2011 heii, jeg har termin 23 januar, og lurer litt på dette selv ang kynnere? aner ikke om jeg har hatt det enda, jeg har hatt perioder med mageknip som kommer i tak og strammer magen, jordmor sa det kunne være men er usikker jeg har også en annen plage som jeg undrer veeeeldig på om flere har vært borti , kan høres brutalt ut dette altså. men helt ut av det blå kan jeg få en intens smerte rett og slett i rumpa, med ned press, kjennes ut som om jeg blir delt i to med en kniv fra rumpa og at jeg skal føde ut av bakdelen gitt, helt grusomt, varer ikke lenge av gangen heldigvis hehe
Lilleprins_6/2-12 Skrevet 9. november 2011 #8 Skrevet 9. november 2011 I følge min jm så var det visst kynnere når det kommer slik smerte i magen og den blir hard samtidig Slikt nedpress som du beskriver har jeg ikke opplevd før, så der kan jeg ikke hjelpe.. anbefaler og ta det opp med jordmor neste gang
*under-vidunder* Skrevet 10. november 2011 #9 Skrevet 10. november 2011 hei og hopp... slenger meg på dere. har termin 28 januar utrolig artig å holde kontakten med noen i samme gata.. er alt vel med dere ? sover dere godt om natta nå?? hehe... du med rumpa... det høres ut som bekkenløsning. det kan gå ned i rumpa/ hofter.
sjarmtrollet78 Skrevet 10. november 2011 Forfatter #10 Skrevet 10. november 2011 Jeg sover fryktelig dårlig om natten. Er oppe flere ganger for å gå på do. Føler det er vondt uansett hvordan jeg ligger og jammen er det liv i magen også.. Han sier i fra når han er våken:O)) Hvor skal dere føde? Jeg har fått plass på Ahus. Hadde vært gøy og fått til et treff for oss som skal ha rundt samme tidspunkt og føde på samme plass???? Om det er noen?? Føler meg sååå sykt stor, får hele tiden høre at " du har vel ikke lenge igjen" eller er det to der inne... Grrrr, er ikke så gøy akkurat når jeg selv vet at jeg ennå har 11 uker igjen... Men får bare vokse og gro. Magen og kiloene får man ikke gjort noe med nå, så får ta det når lillemann er kommet til verden:O)))
Lilleprins_6/2-12 Skrevet 10. november 2011 #11 Skrevet 10. november 2011 Vi har fått en fin rutine når det kommer til nattesøvn liker jeg og tro for akkurat i det jeg legger meg så begynner han og romstrere skikkelig og tar kveldsgymnastikken. han bruker og holde på i ca 5 min å etter det blir det stille, å jeg merker ikke noe mer til han før jeg våktner om morgenen, å da er det samme romstrering, så det er vell morgengymnastikken Jeg skal føde på Sykehuset Levanger (nord-trøndelag) så for min del er det vanskelig med treff Ja, fikk høre det samme her på jobb en dag. en av kundene spurte om jeg klarte å holde ut til slutten av dagen... så da måtte jeg nesten bare svare at ja det får vi håpe, for det er enda ca 3mnd igjen! Ligger der jeg skal på symfysemålene, så syns ikke at jeg er spesielt stor selv, men hører andre si at de syns jeg ser stor ut..
Venter nr3 er 22 år Skrevet 11. november 2011 #12 Skrevet 11. november 2011 hei hei.. vi har termin 3 februar,men tror og håper på en januarbaby målingene på ultralydene har vært i fra 23 januar.30 januar og 3 feb jeg sovner med en gang jeg legger meg på puta jeg ) men er 4 barnesmor,så er rimelig sliten når jeg stuper til køys...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå