Kath+3 Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Etter en meeeget tøff fødsel med enorme blødninger,sugekopp og total revning kommer vi inn til dere Lille prinsesse E er i dag 2,5 døgn og er i kjempeform Gjerne kom med gode historier og tips etter tøffe fødsler hvis dere har noen?
ninairen Skrevet 6. november 2011 #2 Skrevet 6. november 2011 Gratulerer så masse ) Fødselen for min del gikk kjempefint. Men etterpå gikk det ikke så bra. Morkaka kom ikke ut, så de måtte tilkalle lege... Så begynte jeg å blø masse.. Så måtte de ringe til legen igjen, så tok han ultralyd og fant ut at ikke hele morkaka hadde kommet ut. Så da var det full fart ned å operere med full narkose og greier.. Mista 3 liter blod. Vi måtte være på sykehuset i 5 dager- Men no er snuppa 9 uker og vi har det supert Hvorfor mista du så masse blod? Var det morkaka di også som ikke kom ut eller?
1frafør_1påvei Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 Hurra og velkommen hit gratulerer med prinsessen!!
Kath+3 Skrevet 6. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2011 Så bra alt har gått fint etterpå her sliter jeg mest med å være forstoppet å sydd alt for mye! Dårlig kombinasjon viste seg jeg hadde 1,5 morkake og det var nok den som blødde og livmora trekte seg heller ikke sammen på operasjonssalen så blødde enda mer der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå