katie77 Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 2 dager på overtid og nå bare venter jeg.... Fikk forrige på termindatoen så det å gå over er jammen en tålmodighets prøve gitt. Var på sykehuset på fredag og alt stod bra til med lillebabyen. Har hatt masse murringer og vonde tak rundt hele ryggen/ magen, men ikke mer enn det. Hvor mange dager har dere igjen damer? Flere på overtid?
Tuddeli Skrevet 6. november 2011 #2 Skrevet 6. november 2011 Termin i dag. Ble strippet på fredag, var da ikke moden ennå Slimproppen gikk samme kveld, og har hatt mensmurringer nå i helgen, men ellers er alt som før. Forrige mann her kom 10 dg før termin, så jeg venter og venter jeg også :-) Håper vi føder ila kort tid begge to.
kjærlighets_barn Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 Hei opg hopp!! Her ventes det å. Eller jeg har vel egentlig gitt opp denna ventinga. 9 dager på overtid i dag. SKikkelig dritt. Tredjegangsfødende og hadde virkelig ingen planer om å gå så lenge over termin denne gangen. Men men..... hatt rier flere ganger, men stopper opp etter noen timer. Slimproppen gikk for 1 uke siden og har 3-4 cm åpning, men neida. Ingen baby. Blir satt igang på tirsdag, så uansett bare to dager igjen!!
babytilhøsten Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 Jeg er 4 dager på overtid og er så lei nå Jeg har hatt masse mensmurringer, vondt i korsryggen, og tak i magen akkurat som at et belte strammer seg skikkelig også går det opp igjen... men etter noen timer så forsvinner det igjen. Jeg har ikke vært gravid før så jeg vet ikke om dette er noen tegn på fødsel, men jeg håper Lykke til alle sammen, håper det er vår tur snart
linemai Skrevet 7. november 2011 #5 Skrevet 7. november 2011 Er 10 dager på overtid, og er også lei nå! Hadde ikke forventet meg dette, siden forrige gang kom snuppa 2 dager før termin. Var sikker på at det var i gang i går kveld, hatt rier i natt-helt til jeg stod opp kl 07, men da dabbet det bare av igjen! klikk!!!! Var på overtidskontroll på fredag, 3 cm åpning og moden. Ble grundig strippet, men ingen effekt av det nei.. Meen- blir satt i gang i morgen, så får bare holde ut dagen i dag! Har i alle fall aldri vært så nærme å møte prinsen som nå! Lykke til alle dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå