Gå til innhold

Nei og nei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig jeg er en smule pessimistisk men idag oppdaget jeg at de ømme puppene jeg hadde er borte:( Ikke er jeg kvalm heller og er 6+0 idag. Det kom også en ørliten brun Crinone slim idag. Problemet er at jeg ikke tør å komme meg til ultralyd heller. Nå er jeg faktisk litt engstelig for ma. Kan jo selvfølgelig være at dette er normalt men hadde følt meg betraktelig tryggere om jeg hadde hatt en masse symptomer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg litt igjen.

Våkna idag og kjente meg plutselig bekymra for at de supervonde puppene har mistet masse ømhet. Magen føles løsere (har vært ganske oppblåst) og kvalmen er borte.. Jeg er 10 uker i morgen..

Har hatt så masse symptomer i noen uker nå, så blei litt bekymra idag da jeg våkna. Har mistet noen ganger før- men ingen gravidtet er jo lik.

Heldigvis ser jeg her inne at der er normalt at symptomene kommer å går, får håpe det er sånn for deg og meg også! Tvi tvi!

Skrevet

Slapp av! Symptomer kommer og går :)

Ikke stress, bare senk skuldrene og nyyyt søndagen med et lite gull i magen :) :)

Jeg hadde absolutt alle symptomer mulig fra første stund, frem til uke 15. Da var ALT borte iløpet av rekordtid.. Ble ikke bekymret av den grunn. Bare deilig det! Nå er gutten straks 1 år alt :P

Skrevet

Det er helt vanlig å miste symptomene etter 10 uke. Selv mistet jeg dem plutselig i uke 11 men alt var bra med snuppa. Det er derimot ikke bra å miste symptomer i uke 6 da det kan være tegn på et dødt foster som ikke blir støtt ut, altså en ma. Nei jeg vet ikke. Bekymrer meg litt at jeg kanskje ble gravid rett etter spontanabort uten å ha fått mensen. Men som jeg selv skrev til en annen her inne, mine bekymringer endrer ikke min situasjon!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...