regnvær Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 I dag er jeg 38 uker på vei med nr 4, har vært veldig vatn i kroppen hele svangerskapet men nå tar det av. I natt sovnet jeg kl tre. Det kribler i hele kroppen og spesiellt i beina får ikke sove, opp og gå smøre beina med krem opp igjen, blir så utrolig lei:( nå vil jeg bare føde, noe jeg tror skal skje fort siden de tre andre har kommet før men begynner å bli litt redd at jeg skal få over.... Energi har jeg heller ikke..... Uff dette ble klaging men jeg vil fungere litt igjen. Og disse beina jeg klikker snart.
regnvær Skrevet 6. november 2011 Forfatter #2 Skrevet 6. november 2011 Skulle være varm i kroppen ikke vatn. Har ikke vann i kroppen bare litt hoven i fingrene om natta. Hendene er og varme... Gleder meg til å fryse igjen..... Har snart ikke fryst på 9 mnd... Går enda i sommerklær men tar på sokker når jeg går ut ser litt rart ut uten i nov. Smil fra meg som gleder meg til å bli 4 barns mamma.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 Magnesium hjelper mot rastløse ben (som det kalles) jeg har det også, men tar Magnesium (som også skal hjelpe mot vonde kynnere) men nå mot slutten hender det likevel jeg får litt av det i bena. Det har funka veldig bra til nå da =)
regnvær Skrevet 6. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2011 Skulle være varm i kroppen ikke vatn. Har ikke vann i kroppen bare litt hoven i fingrene om natta. Hendene er og varme... Gleder meg til å fryse igjen..... Har snart ikke fryst på 9 mnd... Går enda i sommerklær men tar på sokker når jeg går ut ser litt rart ut uten i nov. Smil fra meg som gleder meg til å bli 4 barns mamma.
Linella75 Skrevet 6. november 2011 #5 Skrevet 6. november 2011 å ja. Har akkurat det samme som deg. Har skikkelig raslebein og kjenner det ekstra godt om kveldene. Må ligge å riste på beina for å få bort kriblefølelsen. I tillegg er jeg en ovn. Våkner hver natt, opptil 6-10 ganger, og er overhet og svett i lysken. Av og til renner det svette ned ryggen og i lysken og jeg må ta en dusj . Det verste for meg er at jeg aldri sover mer enn 2 timer av gangen. Jeg kan ikke huske sist jeg fikk en god natts søvn 36+4
regnvær Skrevet 6. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2011 Å takk for tips om msgnesium:) skal prøve det. Her er det sol og 12 grader tror kjeg tar på joggesko og går meg en tur i skogen:) kanskje det hjelper:) både på å riste ut baby og bli kaldere. Gruer meg litt til selve fødselen, eller rettere sagt om jeg i det hele tatt rekker sykehus. Fødte de andre fort og sistemann kom etter 25 min på sykehus:) det er jo deilig, men vi må kjøre 20 min og vil ikke føde i bilen. Sist dro vi med en gang vannet gikk( det er sånn det har startet hus meg) og allikcel rakk vi det nesten ikke.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 6. november 2011 #7 Skrevet 6. november 2011 Slik er det med meg også... Begge de to første kom lynkjapt og heldigvis har vi kortere vei til sykehuset nå enn med de to... bare 20 min i stedenfor 30... ( he he) Men jeg er også spent på om jeg rekker og hvordan det starer, siden begge de to forrige begynte med vannavgang (og forsåvidt hyppige rier) Nå sier ALLE at 3.mann er en luring i forhold til fødsel, det kan drøye og lurer oss mange ganger før det setter skikkelig igang.. Men som en hovedregel (iflg flere Jm og leger jeg har snakket med og lest om) går det ikke bare raskere og raskere for hver gang, ofte er 3.fødsel en god blanding av nr 1 og nr 2 =) Så da kan vi rekke sykehuset likevel tenker jeg =)
Ms.Smith Skrevet 6. november 2011 #8 Skrevet 6. november 2011 Rastløse bein er grusomt. Magnesium er fantastisk! Det ble redningen for min del! Anbefaler det på det sterkeste!
regnvær Skrevet 6. november 2011 Forfatter #9 Skrevet 6. november 2011 Solfrøken jeg har født fortere og fortere, nr. 3 var den som gikk raskest. Hadde og hørt at det er en luring, men ikke hos meg. Nå har noen sagt at det er nr 4 som er det....så jeg venter i spenning. 15 dager igjen.. Nr tre kom 12 dager før. Så håper denne kommer snart. Nå begynner kriblebeina igjen. Gleder meg ikke til natta...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 6. november 2011 #10 Skrevet 6. november 2011 Oi, dæsken!! Så jeg kan igrunn belage meg på en ganske rask fødsel nå også... hjelpes... 1. min kom uke 36+4 og på ca 3 timer 2.min kom 17 dager før termin på 2 t, 15 min (vi rakk å være 45 min på sykehuset) Håper nr 3 kommer før termin (men etter at jeg har passert legens grense som hun har satt på uke 36+1) og at det går fort, men jeg vil veldig gjerne rekke sykehuset ihvertfall...... Blir spennende for begge dette her da.... =) Lykke til med de rastløse bena i kveld og skaff deg Magnesium.... =)
LeMaRa Skrevet 6. november 2011 #11 Skrevet 6. november 2011 Jeg har sliti veldig med urolige og varme bein i alle tre svangerskapene. Magnesium og kjølende gel på beina har ikke hjulpet, men nå har jeg ei vifte som står og blåser kald luft på beina hele natten og det fungerer!!! For meg i hvert fall!!! =) Fått igjen nattesøvnen i forhold til beina i hvert fall... Bekkenløsning er en annen sak,.. ikke mye som hjelper for det gitt... Masse lykke til med nattesøvnen og siste innspurt!!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå