Gå til innhold

Hvor mange prøver på nr.2 her da??:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er vi snart i gang. Bare mannen kan bli frisk, så er det tut & kjør! Hehe... Har en gutt på 3 år fra før av:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi prøver på nr 2 :) Til sammen blir det nr 3 men med en hver blir det nr 2 for oss begge.. Vi er i 3 PP men egentlig er vi ikke det siden første mdn missa vi El, 2 mnd var mannen syk og nå 3 mnd har vi gjort alt ret ;)

IKM er på Tirsdag å jeg er spent spent spent.. hehe..

Skrevet

Heisann,vi prøver! Har en gutt på 3 år og hadde en SA i oktober.Nå venter jeg spent,har hatt EL og masse sex.Ingen tante foreløpig;)

Skrevet

Vi er på 1pp med nummer to, lillegull er nettopp blitt 3 år:)

Hadde IKM på onsdag, men fortsatt ingen tegn til hverken TR eller graviditet, og to negative tester fra apotek 1 (onsdag og fredag). Så nå skal jeg vente med ny test til onsdag, 1 uker over IKM. Viss den også er negativ (skal prøve både billigstrimmel og CB da) så tror jeg at jeg vil prøve meg på en blodprøve hos legen...

Skrevet

Prøver på nr 2 vi òg. Har en sønn på 3 år, så nå ønsker vi inderlig det klaffer - ikke fordi vi har prøvd sååå lenge men pga SA'en forrige i 1.pp.

Så nå er vi i 2.pp - IKM neste lørdag. Teste igår (9dpo) men testen var selvsagt negativ. Krysser fingrene for at testen blir positiv!!! :)

Skrevet

Håper vi snart prøver på nr. 2 (min nr. 2,hans nr. 3) mannen er visst litt usikker.. jeg har nettopp sluttet på pillen.. så håper han blir helt sikker snart ;)

Spesielt siden el er ventet i dag eller morgen...

Hadde en kjemisk i juli og har ikke prøvd siden.. så da blir det første ordentlige pp når mannen er med :)

Skrevet

Vi prøver også på nr 2 (min nr 2 og hans 1.) har en jente på 6. Er så klar for en liten baby nå. Er så utrolig babysyk :) Er i 1. pp så må vel smøre meg med tolmodighet. Skulle så gjerne hatt en før jeg bikker 30, men det er det nok dessverre ikke jeg som bestemmer. Men prøve gjør vi vertfall :) *SPENT*

Skrevet

Fler i samme båt! Vi prøver også på nr to:) har lagt inn aksjer og er i 1pp...venter så inmari i spenning..men kan vel ikke si at jeg føler meg spes gravid...fortsatt over en uke til IKM da.

Lykke til alle sammen=)

Skrevet

Her skal vi starte prøvingen på nr.2 til uka. Så er veldig spent på hvor lenge det er til vi ser en positiv test.. Vi har en gutt på 4år fra før som ønsker seg veldig en lillesøster/bror.

Skrevet

Vi prøver også på nummer 2:) første er snart 4 så det hadde vært koslig med en liten til:)

Vi er i 14 pp etter sa nå og har ikm imorgen. Håper på positiv test snart:)

Skrevet

Vi prøver på nr.2 og har prøvd i 1 år nå..første er 4 år :)

Skrevet

Vi prøver også på nr 2... Gir oss ikke så lett! Mistet i 3.mnd på mai, og ble hasteoperert med graviditet utenfor livmor på september...jada det har ikke vært lett, men vi skal sannelig ikke gi oss enda!!! Og med EL idag, så er det jo bare å tenke seg til hva vi skal bedrive!!! *ler*

Skrevet

Vi prøver også på nummer to :-))

Akkurat bestemt oss for å prøve nå, så dette blir 1pp for oss.

Jeg har en gutt fra tidligere som er 12 snart 13 år, hjelpes som tiden flyr!

Med EL tidlig i uke 46 er det en spennende tid foran oss.

Lykke til alle sammen :-))

Skrevet

Og så kom TR, 5 dager over IKM... Så unødvendig å være forsinket for ingenting!!! Har egentlig ikke hatt noen forhåpninger eller mistanker om at det hadde klaffet denne gangen, men man klarer jo ikke å slutte heeelt å håpe når TR ikke viser seg...

Jojo, over på 2pp da...

Lykke til til oss alle=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...