Gå til innhold

Flere som nylig har begynt å prøve på sin første baby? DEL 2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Henger meg på her.. Vi prøver på vår første nå, første ikm denne uka. Skulle fått mensen på torsdag men ikke dukket opp og negativ test..

Er 22 år og bor i oslo

Jeg har fulgt med dere lenge, å tenkte faktisk å skrive her når neste mens kom. Men istedenfor fikk jeg en positiv test, er kjempe glad da jeg ikke engang hadde komt til 1pp.

Men jeg ville egentlig bare ønske dere masse lykke til, å krysser fingrene masse for dere! :D Følte bare jeg måtte titte innom dere, er veldig spent på deres vegne, hehe :) Følte kansje dette ble en litt rar post, men det får heller være.

Som sagt masse lykke til, å jo før dere aner det er det nok deres tur! :)

Sender masse fruktbarhets støv til dere alle!

Annonse

Tusen takk :)

Krysser fingrene for alle her inne:)

Har dere vært prøvere lenge? Og noen vært gravid før men som endte i (SA, MA eller selvvalgt) abort?

Fremdeles negativ test og ingen mens.. Lever enda på skyggestreken så kanskje der feilen ligger.. Håper enda og derfor kommer ikke mensen? :-/

Trist å høre *G*, håper neste pp blir deres og at når dere kanskje slapper av litt for dere skal til lege og få "hjelp" derfra så klaffer det for dere :) Unner dem som har prøvd lenge, slik som du, å bli gravide <3 ;)

• 2 uker senere...

Hei, en liten oppdatering fra meg :) Forrige periode hadde jeg 39 dager lang syklus, idag er jeg på dag 42, og TR har enda ikke kommet, så jeg har ett lite håp innerst inne om at det kanskje spirer og gror litt :) Testet i går og den var negativ! Men jeg har ei venninne som ikke fikk positiv test før etter 70 dager uten TR! Så jeg holder motet oppe! Det blir i alle fall en edru nyttårsaften på meg :)

Krysser fingrene for at du får en positiv test om noen dager, jeg er på dag 45 i dag, pleier egentlig å ha syklus på 28 dager +/- 3 dager.. Men ikke tegn til den enda.. Var for et par dager siden sikker på den skulle komme for hadde mens smerter men neida.. Ingen mens og ingen positiv test:(

Godt nytt år alle sammen:)

Første forsøk snar her. Ble enige om å slutte å hoppe av i svingen på nyttårsaften. Tar med samboeren på et privat maraton om litt over en uke TR kom i dag, så hvem vet - kan jo klaffe på første :)

Annonse

Så spennende.. Krysser fingrene for dere;) Her dukket mensen opp i dag, 47 dager endte sykkusen på.. Håper den er mer stabil i syklusen som kommer :)

Så kjedelig Studenten2010-2013, jeg er 43 dager etter siste TR, jeg krysser fingrene for at TR ikke kommer, samboer´en er også kjempe gira:) og det er utrolig moro :) Så kryss fingrene for meg jenter :) Og masse lykke til, til alle dere andre som prøver!

Så spennende.. Krysser fingrene for dere;) Her dukket mensen opp i dag, 47 dager endte sykkusen på.. Håper den er mer stabil i syklusen som kommer :)

Så kjedelig Studenten2010-2013, jeg er 43 dager etter siste TR, jeg krysser fingrene for at TR ikke kommer, samboer´en er også kjempe gira:) og det er utrolig moro :) Så kryss fingrene for meg jenter :) Og masse lykke til, til alle dere andre som prøver!

Så spennde, og morro at samboeren din er så ivrig! :)

Krysser fingrene for deg :) må holde oss oppdatert på hvordan det går da? :)

• 2 uker senere...

Ja idag er jeg på dag 52 uten TR, har ingen tester hjemme, men var hos lege på torsdag, han ville ikke foreta seg noen ting så jeg får bare vente og se, tror jeg må på apoteket og kjøpe en test. Blir litt utålmodig når jeg ikke vet! Jeg håper jo at det skal gro en liten spire der inne!

• 2 uker senere...

Hei på dere.

Hiver meg på denne tråden jeg også.

Akkurat sluttet på pillen selv for 1 uke siden på tirsdag. Har mine rød dager på besøk(som jeg håper ikke varer alt for lenge) og har min første EL i begynnelsen av februar tror jeg. Er ikke helt inni det med EL enda og vet ikke hvor lang syklusen min er. Håper jo selvfølgelig at ting skal klaffe i 1 PP, men har hørt at jo mere man tenker på det vanskeligere kan det blir. Dere som har prøvd lenger må gjerne komme med tips:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...