Libertad Skrevet 5. november 2011 #1 Del Skrevet 5. november 2011 Har en liten skjønn prins på 2 mnd som egentlig har vært kjempeflink til å sove. Fra han var 3 uker, så sovnet han rundt kl 23 -23.30 og helt rundt til kl 06-06.30 ( av og til kl 08 også), måtte til og med vekke han til tider... Plutselig så skjedde det en forandring rundt 6 uker. Han sovner rimelig greit, tar ca 10 min sånn rundt 22-22.30 tiden, men så bråvåkner han etter 30 min, og da mener jeg AKKURAT 30 min... Da skriker han av full hals, er rød og varm og skriker seg nesten blå...Ingenting hjelper, ikke vil han ha pupp, ikke noe kos, ingenting....Driver på 1 time/halvannen time, før han skriker seg selv i søvn. Da sover han heldivigvis fram til morgenen....Sånn har han da altså vært i 2 uker nå...Blir frustrert, hele kvelden går med på å roe ned og ligge ved siden av han og høre på hylingen. Og så syns jeg det er rart at han bestandig våkner opp etter en halvtime, kan stille klokka etter han....Noen som har samme erfaring???? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143756409-hjelp-blir-g%C3%A6rn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mam&mam Skrevet 1. oktober 2012 #2 Del Skrevet 1. oktober 2012 Sånn var det her også, alltid etter en halvtime men her var det bare halvtimer på dagtid også gitt.... Veldig merkelig og ikke minst slitsomt, men vår tror jeg bare var sånn, snudde rundt 6 mnd, da gikk det på en måte over, fortsatt litt problemer med soving, men ikke på samme måte med all skrkingen og den halvtimes intervallen, håper det gir seg... Babyer sover jo lettere enn oss voksne og kanskje din gutt våkner akkurat i denne lette søvnfasen og ikke klarer finne søvnen igjen... Har du prøvd å sitte inne hos ham for å se hva som skjer i løpet av den halvtimen? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143756409-hjelp-blir-g%C3%A6rn/#findComment-144596318 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå