Gjest Lykkes vi igjen? *Gravid* Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 I dag har jeg sikkelig vondt i korsryggen. Flere som opplevd det og evt vet om det er vanlig? Jeg er 13+4.
Fru.Antonsen Skrevet 6. november 2011 #2 Skrevet 6. november 2011 Jeg sliter som f med bekkenet og da gjør det vonddt i korsrygge,, noen ganger i baken også å i sykkelmusklene i lårene.... PÅ meg hvertfall, er sikkert individuellt-.
Håperhåper :) Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 Jeg har slitt med vondt i korsryggen siden uke 13-14, er nå i uke 27. Har begynt å få vondt foran rundt skambenet og i hofteleddene også, men det er korsryggen som er mest plagsom. Et tips er å prøve å få lagt inn så mange rolige treningsøkter og gåturer i uka som mulig. Særlig trening på elipsemaskin føles bra for meg. Jeg merker stor bedring i ryggen dagene etter at jeg har trent
jlille Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 Ta deg en tur til en ordentlig kiropraktor som får sjekka ut dette. Jeg har vært hos to, hvorav den ene er spesialist på gravide. Spesialisten forklarte nøye hva som har skjedd, og hvorfor det kan ha skjedd og behandler meg deretter og anbefalte korte gåturer på 15 min på flatt terreng. I tillegg trener jeg aerobic i vann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå