Gå til innhold

Noen som har hatt festeblødning i flere dager????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som er blitt gravide...

Er så fortvila!!!

Har snart prøvd 1 år på å bli gravid...

Jeg forventer mensen 12. november... Allerede 31. oktober begynte brystene mine å bli ømme (over 1 uke tidligere oppstart enn normalt). Så tror jeg at jeg såg littegrann blod på 2.november, men definitivt den 3.november. Framdeles blod i dag. Framdeles vondt i puppene, men ingen mensensmerter (pleier normalt å ha kjempe smerter!). Clearblue fertilitetsmonitor viser medium fertilitet (eller høy heter det vel, ikke max).

Har noen av dere blødd i flere dager slik som meg og likevel vært gravid? Det er nå tredje eller mulig fjerde dagen jeg blør...

Kan det være festeblødning?? Det er små mengder.. Hadde kanskje fylt et vanlig truseinnlegg ila et døgn...

Håper på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ps... når jeg har mensen fosser det normalt ut... virkelig fosser!

Skrevet

Det er vanskelig å si. Som regel når man blør over flere dager så er det ikke noe. Om jeg forstår deg rett så har du ikke tatt noen test enda? Du har ikke kommet til IKM? Tror nesten du bare må vente å se, desverre, er nok ikke noe fasitsvar på dette.

Skrevet

Takk for svar!!!

Jeg regner jo med det da, at det ikke er noe siden jeg faktisk blør...

Forventer mens 12.november... har svært regelmessig syklus på eksakt 31 dager.

Har lest på engelske forum mens jeg har ventet på svar her at det er flere som har hatt festeblødning i flere dager, og også i flere uker faktisk. Men ingen i min familie har hatt mer enn bare litt lyserosa "spotting" 1 dag. Og siden jeg regner med at det ligger litt gener i dette, så... ja. Tenker vel mest at det kanskje var noe som skjedde der inne, men at blodet som kommer ut nå er utstøting av befruktet egg eller noe..(?)

Hadde det bare vært et fasitsvar et sted!! Eller kunne man bare visst det helt sikkert selv uten å måtte bruke noen tester...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...