Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en matte som lille kan leke og gymme på! Har sett på den de harpå barnas hus men den er jo så lett å bite av biter...skeptisk..

Samme med den fra nille med bokstaver.. Hmm hva ligger deres små på?

Skrevet

Å den var jo perfekt! Takk for tipset! Den kjøper jeg:)

Forts god lørdagskveld!

Skrevet

å ja den var perfekt :) takker for tips jeg også, har vært på utkikk lenge etter matte :)

Skrevet

Ikke for å kuppe tråden men jeg er så usikker på om jeg skal kjøpe matte. Hvor lenge bruker dere mattene? kan de åle og krabbe på de?

Jenta mi er 6 mnd, ruller rundt over alt og drar seg bakover og snurrer rundt i ring. Har aldri somlet meg til å kjøpe matte og nå lurer jeg på om det er for sent? Lurte heller på om jeg skulle kjøpe et teppe på ikea som hun kan leke på i stua og som senere blir flyttet opp på rommet hennes. Noen råd?

Skrevet

Vi kjøpte matta da eldste var ca et halvt år gammel og den brukes fortsatt daglig (nå er eldste 3 år og yngste 1 år). Den ligger i stua, og brukes som en slags lekebase. Dvs vi samler alle lekene der og sitter der når vi bygger duplo, leker med puslespill osv (deilig og mykt i forhold til det harde gulvet;)

Forhåpentligvis kan vi snart flytte lekene inn på rommet deres istedet, men enn så lenge funker det best å ha det i stua siden yngste fortsatt er ganske liten og eldste fortsatt foretrekker å leke i samme rom som oss (hun er ganske så sosial og skravlesyk;)

Skrevet

Tusen takk for svar:) Lurer på om jeg skal kjøpe en sånn en. Her ligger lekene strødd utover stua. Hun kan jo uansett rulle av den for å krabbe/åle.

Skrevet

Den er perfekt underlag for åling og krabbing siden de får litt bedre feste der enn på gulvet- og min eldste tok faktisk sine aller første krabbesteg nettopp på matta ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...