7569 Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Trenger en matte som lille kan leke og gymme på! Har sett på den de harpå barnas hus men den er jo så lett å bite av biter...skeptisk.. Samme med den fra nille med bokstaver.. Hmm hva ligger deres små på?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Gymmattene fra XXL er kjempegode, både for baby og mamma å ligge på Veldig god kvalitet, kan brukes lenge. Fri for ftalater og derfor helt trygg for den lille. http://www.xxl.no/hjemmetrening/trimutstyr/trimmatter/exerfit-baby-mat-1075398
7569 Skrevet 5. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2011 Å den var jo perfekt! Takk for tipset! Den kjøper jeg:) Forts god lørdagskveld!
zassy☆ Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 å ja den var perfekt takker for tips jeg også, har vært på utkikk lenge etter matte
Håpefull77 Skrevet 6. november 2011 #5 Skrevet 6. november 2011 Ikke for å kuppe tråden men jeg er så usikker på om jeg skal kjøpe matte. Hvor lenge bruker dere mattene? kan de åle og krabbe på de? Jenta mi er 6 mnd, ruller rundt over alt og drar seg bakover og snurrer rundt i ring. Har aldri somlet meg til å kjøpe matte og nå lurer jeg på om det er for sent? Lurte heller på om jeg skulle kjøpe et teppe på ikea som hun kan leke på i stua og som senere blir flyttet opp på rommet hennes. Noen råd?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 6. november 2011 #6 Skrevet 6. november 2011 Vi kjøpte matta da eldste var ca et halvt år gammel og den brukes fortsatt daglig (nå er eldste 3 år og yngste 1 år). Den ligger i stua, og brukes som en slags lekebase. Dvs vi samler alle lekene der og sitter der når vi bygger duplo, leker med puslespill osv (deilig og mykt i forhold til det harde gulvet;) Forhåpentligvis kan vi snart flytte lekene inn på rommet deres istedet, men enn så lenge funker det best å ha det i stua siden yngste fortsatt er ganske liten og eldste fortsatt foretrekker å leke i samme rom som oss (hun er ganske så sosial og skravlesyk;)
Håpefull77 Skrevet 6. november 2011 #7 Skrevet 6. november 2011 Tusen takk for svar:) Lurer på om jeg skal kjøpe en sånn en. Her ligger lekene strødd utover stua. Hun kan jo uansett rulle av den for å krabbe/åle.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 6. november 2011 #8 Skrevet 6. november 2011 Den er perfekt underlag for åling og krabbing siden de får litt bedre feste der enn på gulvet- og min eldste tok faktisk sine aller første krabbesteg nettopp på matta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå