Gå til innhold

Tunge...

2 prinser og et nurk på vei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit nok puppene mine er store og tunge fra før. Men den siste uka føles de ut som hver pupp er 2 kg. Er begynt å lekke om natta. Og nipplene svir/brenne når eg har noe over dei. Å eg merke på musklene i nakken/ryggen og at de begynne å bli tungt foran. Har enda 13 uker til termin..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff stakkar deg! Eg har og store pupper og de vokser stadig til min fortvilelse..... Så føler med deg! Men lekking og sviing har eg ikke ennå, men ligger en uke etter deg da 14 uker igjen her. Det er lov å klage litt, måbaresi jeg gleder meg til å få kroppen min tilbake og ting or allerede seg....og til jeghar prinsen i armene mine!

Skrevet

Ja syns og vi må ha lov å klage. Har en mann som bare ler av meg for bare han eller noen komme borti skrike eg til å de er ikkemeg normalt. Du får håpe du sleppe de før gutten komme :) Eg håpe ikke mine vokse så mye mer har G-H85 å trenge ikke større vil heller ha mindre.. Begynne og å glede meg til å få knøttet i armene da bekkne er meldt sin ankomst for full rulle noen dager mer enn andre... Og ikke minst få kroppen min ijen å trene den opp ijen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...