MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Har hatt følelser på at denne skulle være mnd vi ble gravide i noen mnd nå, men akkurat nå føler jeg ingenting, typisk. hehe Meeeen, blir jeg ikke gravid denne gangen så skal jeg begynne med el tester Her har vi prøvd uten noe hjelp hittil!
Ballongmage Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Håper du allerede er gravid! Hvor lenge har dere prøvd? El tester er kanskje ikke dumt,har ikke prøvd det jeg heller.
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 5. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2011 Jeg har en ca syklus på 5 uker så er 1,5 uke igjen så enten har jeg hatt EL eller så får jeg det snart;) har gått uten piller i et år nå men dette er 3pp så blir spennende å se. Hvor lenge har dere prøvd? Har du barn fra før? Eller er du gravid?
Ballongmage Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Begynte prøvinga for ca et år siden. Ble gravid på 7. pp, men mistet i MA etter 3.mnd. dette er første pp etter jeg fikk mensen igjen,men tror ikke det klaffet denne gangen:)har en fra før som maser om søsken.men er visst ikke bare å bestille ser det ut til:) Håper vi begge kan gå over til 1.trimester snart!)
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 5. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2011 Å uff:( fikk vondt på dine vegne nå men da krysser vi fingrene for at du blir det snart !! Jeg har hatt lyst på barn i 3år nå så spent må jeg si:) har heller ingen barn fra før da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå