Gå til innhold

Hva tror dere jenter, er jeg gravid nå? Teste iløpet av de neste dagene!

Anbefalte innlegg

Flere av dere som har sett oktober på meg, men vi hadde egentlig prøvepause... droppet pausen omtrent på syklusdag 14... er sikker på at vi tilfeldigvis traff el... så hva tror dere jenter? kommer tanta, er det evn kjemisk eller hadde dere rett i at jeg skulle bli gravid denne mnd?

dere får tilbakemelding i løpet av noen dager;)

Klem:)

Fortsetter under...

Å Gud, vet hvordan det er. 2mnd siden jeg satt sånn! Ei synsk dame fortalte at jeg ville bli gravid denne mnd. Så LITT spent kan man si:)

Men masse Lykketil ;))

heisann! Får sommerfølelse på deg asså! Men er neimen ikke helt sikker på om det er unnfangelse eller termin....

Trakk et kort til deg på spm om du er gravid :

Hathor

Mottakelighet: ”Tillat deg å ta i mot. Dette vil øke din intuisjon. Din energi og din evnte til å gi til andre”

Forskjellige betydninger av dette kortet:

Vær stille og lytt- gi slipp på skyldfølelse over å ta i mot- be om hjelp- øk din oversanselige bevissthet- vit at du er i en læringssyklus-helbredelse skjer- vær mer i din feminine energi, unnfangelse, graviditet eller fødsel , samt adopsjon og fosterhjemsordninger er temaer i ditt liv.

Sånn det ser ut for meg nå, så har du nok en del å forløse før du er klar for å ta i mot denne spira...

Tvi tvi med testen! Tenk om vi kom i samme terminklubb ;) Det hadde vært koselig!!

Tusen takk for svar adine:)

Jeg hadde så veldig mange symptomer før helgen, og var egentlig sikker på at el var passert, hadde symptomer på det for 14 dager siden også. Denne gangen var symptomene sterkere. men nå har de gått over igjen og noen av smertene jeg har hatt i helgen gjør at jeg misstenker forsinket el som da har vært nå isteden. dette ble forsåvid bekreftet av el tester, som var streker på hele helgen, men dette har jeg hatt ved graviditet også... Kjedelig, men sånn er det av og til. så da er jeg nok inne i en 40 dagers syklus igjen gitt. kan jo bli noe av el i helgen også da, men som du sier så har jeg mye som må ordnes før jeg kan bli gravid... Selv har jeg fått opp desember på meg selv...

Annonse

kjedelig med laaaange sykluser!! Her har jeg hatt 35 dagers sykluser siden 2009... :( skikkelig dritt... blir jo faerre sjangser...

men tror spira di kan sitte ganske snart, men du maa liksom tørre aa "utfordre" deg selv litt psykisk...

tenker kanskje du til og meg hadde hatt godt av aa snakke med noen som du ikke kjenner, saa du virkelig faar sagt det du baerer paa! Du har vaert igjennom mye vettu...

og akupunktur kan jo ogsaa hjelpe, baade paa syklussen og paa psyken... og er du heldig som meg, saa finner du en akupunktør som er god til aa sette naaler, og aa faa deg til aa snakke...

sender deg en goood klem!

Tusen takk adine:) Tror jeg har funnet henne allerede:)

Byttet fra en aku som satte vonde nåler og gjorde meg irritert til ei som er helt nydelig! Får meg til å prate og har super nåleteknikk. men har bare vært hos henne to ganger foreløbig så skal gi meg tid til å få mer behandling hos henne.

Men får du opp hva jeg skal urfordre meg på?

Jeg finner det kanskje ut etterhvert? Jeg er for tiden sykemeldt, og sliter litt med å "nyte" det... er nok også litt "redd" for å bli gravid igjen... dessverre... Men har samtidig sååå lyst;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...