Gå til innhold

Vanligvis blir man jo skuffet når...

Anbefalte innlegg

mensen kommer og man egentlig håper man er gravid. Men nå blir jeg skuffet hver gang jeg er på do og ser at den hersens tanta ikke har kommet!!! VIL JO BARE I GANG MED FRYSEFORSØK JO!!!!!

God helg til dere alle sammen! Og håper julenissen har med en herlig liten pakke (som vokser seg større for hver mnd) til dere alle sammen!!!!

Fortsetter under...

He he - enig med deg turbotrollet! Jeg venter også, men den hersens kjærringa er egentlig ikke ventet før i begynnelsen av uka, så må nok smøre meg med tålmodighet noen dager til. Men det er heeelt greit om hun dukker opp i løpet av dagen altså:-)

kjenner til den.. første ferskforsøket vårt så gikk jeg å ventet i 3!!! måneder..!!!

vi skulle egentlig ha fryseforsøk nå i oktober, men da jeg fikk mens så forsvant den igjen etter 1,5 dag.. så jeg ble overmoden da jeg gikk på tablettene.. kjipt...

så da blir det fryseforsøk på oss forhåpentligvis i desember, og da ser det ut til at det blir innsetting i uke 51.. så her blir romjula veldig spennende..

lykke til.. :)

• 2 uker senere...

Hei igjen La Luna :) Ja, det var virkelig lenge siden... Kjekt å se et kjent nick her inne :)

Jeg er i gang med medisiner og skal til UL neste onsdag. Så da får vi se hvordan dette går :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...