Gå til innhold

Hjelp !!astma ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen sier at min kar på 8 mnd kansje har astam siden han hoster slik...har hostet i en måned og over det..:-/ ikke hele dagen men gjerne når han har drukket noe..har ikkje linket det sammen med noe annet enn når han drikker..gjlør ikke noe spesielt når han begynneroig hoste og det er gjerne slimhoste,..surkler litt i brystet før han hoster..noen som vet eller har g\hatt noe slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min eldste fikk astma da han var 10 mnd. Det startet med en forkjølelse som liksom aldri gav seg. Han hostet hele natten i mange uker, men det var tørrhoste, og ikke på dagen. Ble fin så fort vi begynte på medisiner.

Skrevet

Min datter er snart 6 maned. hun har vart forkjolet lenge na. tett i nese, slimhoste og gulper. hun begynner o hoste med en gang hun drikker med flaske. den har hun kuttet ut lenge na. hun klarer ikke a drikke med den na. drikker kun min. hun spiser grot, men hun er altfor tett slutter hun med det o.

Har gatt til legen med problemet sier de at a;t vriker greit. ikke hoy feber, apne luftveier.....

Sist gang jeg var hos legen fikk vi medisiner. det var plast ror med inhallasjon - bla. Hun ble bra med den. men sluttet ikke helt med hostingen.

Og etter en uke ble hun darlig igjen, og medisenen hjelper ikke igjen....

vet ikke hva som skjer her azz... Legen bare det skal ga av seg selv....

Hun har vart sann i ca 4 mander na..... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...