ToneC Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Siden i natt vil ikke gutten min på 5 mnd ha pupp. Han snur seg bort og gråter, men flaske tar han gjerne... måtte til å pumpe i natt pga spreng, fryktelig styrete. Han tok brystet en gang i dag ca 10.30. Har ikke lyst å tvinge han, heller. Er det noe jeg kan gjøre? Er forkjølet og spiste ganske sterk mat i går, vet ikke om jeg lukter annerledes?? (han spiser melka jeg har pumpa)
marihøna87 Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Hei Sønnen min har hatt noen dager innimellom hvor han har nektet å ta puppen. Da har jeg bare pumpet meg å gitt han av kopp. Har tilbudt puppen til hvert måltid, men har ikke presset han. Tilslutt har han tatt puppen igjen. Puppenekt har vel bare vart i et par døgn eller noe sånt. TIlsutt har han tatt puppen igjen. Så bare stå på! Kan hende at han bare er veldig nysgjerrig på alt som skjer rundt seg. Lykke til=)
to til tre Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 gå inn på ammehjelpen.no og send en mail/ring til en ammehjelper De svarer innen en dag eller to på mail! Og de har virkelig peiling, i forhold til oss som bare må gi råd ift egne erfaringer... Lykke til
*Zena* Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 Mitt første barn hadde brystnekt fra rundt 5 måneders alder og frem til ammeslutt ved rundt 9 måneder. Utrolig slitsomt!!! Jeg kunne da bare amme henne liggende, og det måtte være rolig og mørkt i rommet. Hun tok heller ikke flaske, så det var veldig frustrerende. Kom bare plutselig en dag, og hun bare gråt og vred seg da jeg skulle amme henne. Det dummeste du kan gjøre er å presse henne. Ta deg god tid, og amme henne når hun holder på å sovne. Du kan prøve å lirke ut smokken og putte inn puppen. Ikke bruk parfyme eller parfymert såpe. Lykke til, håper det ordner seg for dere!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå