andreita med 2 prinsesser Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 for nå er det "bare" 40 dager igjen, er det ikke da det regnes for høygravid? Tiden går fort nå, og jeg gleder meg så masse til prinsessen vår kommer Hvordan er det med dere andre damer?
FirstAidKit Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Jeg har også 40 dager igjen idag - OG venter en liten jente Skal feire første dag som høygravid med sjokolade ikveld, hehe. Jeg synes dagene går fryktelig fort. Sliter riktignok med hyppige og smertefulle kynnere og har vært sykemeldt pga fare for prematur fødsel siden uke 26 og skal derfor holde meg i ro, men likevel går dagene radig unna. Nå er det jammen meg ikke lenge igjen!
andreita med 2 prinsesser Skrevet 5. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2011 Ja jeg husker deg, vi er i samme situasjon og har samme termin, jeg har ogsa vært sykemeldt pga kynnere, men ikke smertefulle, men med veldig lav morkake, sykemeldt siden uke 28, men nå er det ikke lenge igjen Har dere alt klart??
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Jeg er høygravid på mandag. 42 dager igen idag. Jeg har vært sykemeldt siden uke 5 pga spying, blodtrykksfall, bekkenløsning og ørten andre plager. Skal bli godt å bli ferdig snart. Har vært hyppig plaget med kynnere den siste måneden. Ikke vonde, men ubehagelige når det strammer så fælt. Det meste er på plass. Mangler bare dunpose til bilstolen, strømpebukser og ny sengekant til sprinkelsenga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå