solfrøken-♂♂♂ Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Jeg er stolt av meg selv i dag! Har som noen av dere kanskje husker fra tidligere innlegg slitt en del med sterke modningsrier i ny og ne den siste uka og i går var en dag uten noen ting....kun kynnere (jippi) Så fant vi ut at vi skulle male soverommet vårt før babyen kommer, for da kan vi jo ikke male med det første..... I dag har jeg malt 2 strøk på en vegg på soverommet (i uke 35+5) Og i morgen skal jeg og sambo male de siste to veggene... (2 forskjellige farger derfor må vi vente til den første fargen er tørr) Plutselig fikk jeg et lite innfall av energi, så får vi se da hvor lenge dette varer...... =) =) =)
andreita med 2 prinsesser Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Sa flink du er Godt og fa det gjort før babyen kommer, og så går jo tiden litt fortere da når man har noe og henge fingrene i Jeg har vært på 2 timers tur med 5 åringen min i dag, og er også stolt, har ikke vært i så god form til det nei, og egentlig skal jeg ikke gå så mye heller pga kynnere, er 34pluss 3
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 5. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2011 Det er noe av det samme jeg sliter med =) Synes jo du også har vært ganske flink da, som orket å gå såpass lang tur =) Det hadde nok ikke jeg klart.... =) Stolte av oss jeg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå