nibb nibb Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 når pakket dere bagen for og være klar til og dra påsykehuset? det eneste jeg har kjøpt til beibien til nå er en ny vogn.. har ikke tenkt på hva jeg skal ha med meg i fødsels bagen blir veldi gla for forslag
nr 4 i vente <3 Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Hei hei Jeg selv er i uke 38, å har enda ikke kommet så langt at jeg har pakket no bag til meg selv, men pakket til babyen for 2-3 dager siden. Til han pakket jeg hjemreise sett, og klær for ett par dager. Sender deg en sånn ''standar'' liste som kommer frem på nett, når en søker etter liste for fødselsbag =) Morgenkåpe Nattøy T-shirt (mange) Gensere Myke, romslige bukser Undertøy 2-3 amme-BH Ammeinnlegg Tøfler/sandaler Tannbørste og tannkrem Dusjsåpe og hårsjampo Klær til babyen Teppe til babyen Sokker til babyen Stelleveske Drikkeflaske Lesestoff Håndarbeid Mobiltelefon og lader Kamera, videokamera, film og ekstra batterier/lader Helsekort for gravide Lykke til da, å kos deg videre med graviditeten =)
nibb nibb Skrevet 5. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2011 takk for svar synes det var tili å begynne å pakke. er jo leenge igjen ha en fin helg
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Tenkte jeg skulle pakke til neste helg eller noe sånt jeg. Jeg er 34+3 idag, og er høygravid om to dager. Innen uke 36 bør jeg vel ha bagen klar sånn i tilfelle tenker jeg. Tidligere om jeg blir mye plaget med vonde kynnere og magesmerter sånn som forrige svangerskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå