Gå til innhold

Tips til gode ammeinlegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med såre brystvorter. Skulle gjerne hatt noen gode ammeinlegg som ikke setter seg fast. Har også hørt at det finnes antibaktrielle inlegg. Noen som har gode tips, råd eller erfaringer?

Setter stoor pris på svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble anbefalt å bruke ullinnlegg innerst, apoteket sine loer f eks ikke. Når det gjelder engangsinnlegg sverger jeg til chicco sine. Lekker aldri, setter seg ikke fast og føles tørre hele dagen. Du får kjøpt de på kidsandcare.no

Skrevet

Chicco! Var de som reddet meg, hehe. Alle andre innlegg satt seg fast (natusan, libero osv..) Disse er antibakterielle:) Etter jeg startet med dem, fikk sårene endelig luft nok til å gro! Fås også på barnas hus og enkelte babyshop´er.

Skrevet

Signerer på den, Chicco er best! Setter seg ikke fast og dessuten synes de ikke så godt gjennom klærne som f.eks Avent.

Skrevet

Jeg synes Medela sine er absolutt best! Har prøvd chicco også, og de var bra de, men jeg foretrakk fortsatt Medela sine da de er litt større og tynnere slik at de former seg bedre etter brystet og er helt usynlige.

Jeg har gått konstant med ammeinnlegg nå i over 5 mnd og først for noen dager siden prøvde jeg å gå en liten stund uten, og da fikk jeg såre brystvorter med en gang som da igjen ble helt borte med en gang jeg tok i innleggene igjen =D

Du får prøve deg frem, chicco fungerer nok helt sikkert supert! Men for meg var Medela bedre :) Du får stort sett kjøpt de på alle apotek ;)

Skrevet

Jeg bruker Dermica ammeinnlegg - og er superfornøyd! De suger opp masse, og føles tørre hele tiden :) (Kjøper de på apotek1) Mye bedre enn Avent sine "puter"

Skrevet

Medela er de eneste som gjelder:-) Synes mange av de andre får puppene til å se helt rare ut under genseren, Medela sine ligger fint rundt puppen om man kan si det sånn hehe. Jeg kjøper de på Boots apotek.

Skrevet

Jeg har brukt coop sine både sist og denne gang. Var også fornøyd med chicco, men de kostet mye mer. Og var like fornøyd med coop. De heter vel Ængelmark nå, eller noe sånt. Hadde åpne sår på begynnelsen denne gang. Prøvde litt natusan, litt libero, men coop sine var best. Loet ikke, og hang ikke fast.

Hvis du knapt lekker, så er jo ull helt topp, evt ull under engangs.

Skrevet

Jeg har prøvd avent, libero og natusan sine. Av disse er avent best, men siden jeg må på apotek for å få tak i endere jeg ofte med libero som jeg syns er gode også. Natusan derimot var noe drit som bare hang seg fast.

Skrevet

Skriver under på at chicco sine er kjempegode! Bruker de nå. Men nesten like gode syns jeg Thermobaby sine er, kjøpt på Barnas Hus. Sitter ikke fast, Loer ikke og føles tørre.

Skrevet

takk for mange svar. skal prøve chicco sine ja=) hvor får man kjøpt disse da?

Skrevet

Jeg hadde ammeinnlegg i bambus! De er antibaktrielle (sies det), syltynne, puster og null problemer med noe setter seg fast i innlegget :-)

Ja de måtte vasket, og kostet litt i innkjøp, men synes ikke på de at jeg har brukt de i 2år! På det verste byttet jeg jo 3ganger om dagen, så da hadde det kostet litt å bruke engangs også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...