BareLykke*GravidLykke* Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Dette her er så forbanna surt, skikkelig mensensmerter.... dritt dritt dritt.... Glad på vegne av dere som har fått positiv test.... Synes litt synd på meg selv nå kjenner jeg... Sukk....
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Håper fremdeles på dine vegne.... Klem fra
shalin Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Den jæ..mensen kommer her og:-( at den ikke bare kan holde seg unna :-((( møkk!!!!!
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 5. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2011 shalin har mensen din kommet? Min kjennes ut som den kommer hele tiden, men har ennå ikke sett noe blod......
Tante_Esel Skrevet 5. november 2011 #5 Skrevet 5. november 2011 sender dere en klem jenter! Jeg vet saa godt hvordan den følelsen er... men... mensen kommer som regel ikke før man har slutta paa crinone/lutinus... haaper mensen holder seg borte hos dere snupper, saa kan vi vaere lykkelig gravide i sammen!!! stor klem!
Heira☆ Skrevet 5. november 2011 #6 Skrevet 5. november 2011 Nei og nei, får da inderlig ikke håpe at det er mensen som er på vei! Det er jo et godt tegn på at den ikke har kommet ennå da, selv om det kjennes veldig sånn ut... Får bare håpe på at det er den/de som graver seg lenger inn
Heira☆ Skrevet 5. november 2011 #8 Skrevet 5. november 2011 Uff shalin, det var triste nyheter Sender en trøsteklem...
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 5. november 2011 Forfatter #9 Skrevet 5. november 2011 Uff så trist Shalin, her har den fortsatt ikke kommet, men det murrer og styrer fælt nedi der.. Så den kommer vel i løpet av morgendagen tenker jeg... Uff det her er psykisk slitsomt
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 6. november 2011 #10 Skrevet 6. november 2011 At det kjennes ut som at mensen kommer er jo også et gravide tegn,så jeg håper for din del at det er det som gjelder. Trist at du blør Shalin,selv om det er lov å håpe at det gir seg og likevel gir etterlengtet svar. Positive tester skulle vært obligatoriske her... Take care !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå