Gå til innhold

Nå kjenner jeg mensen kommer.f*******n

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette her er så forbanna surt, skikkelig mensensmerter.... dritt dritt dritt.... Glad på vegne av dere som har fått positiv test.... Synes litt synd på meg selv nå kjenner jeg... Sukk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper fremdeles på dine vegne....

Klem fra

Skrevet

Den jæ..mensen kommer her og:-( at den ikke bare kan holde seg unna :-((( møkk!!!!!

Skrevet

shalin har mensen din kommet? Min kjennes ut som den kommer hele tiden, men har ennå ikke sett noe blod......

Skrevet

sender dere en klem jenter! Jeg vet saa godt hvordan den følelsen er...

men... mensen kommer som regel ikke før man har slutta paa crinone/lutinus...

haaper mensen holder seg borte hos dere snupper, saa kan vi vaere lykkelig gravide i sammen!!!

stor klem!

Skrevet

Nei og nei, får da inderlig ikke håpe at det er mensen som er på vei!

Det er jo et godt tegn på at den ikke har kommet ennå da, selv om det kjennes veldig sånn ut... Får bare håpe på at det er den/de som graver seg lenger inn :D

Skrevet

BareLykke: mensen har sånn smått begynt.

Skrevet

Uff shalin, det var triste nyheter :(

Sender en trøsteklem...

Skrevet

Uff så trist Shalin, her har den fortsatt ikke kommet, men det murrer og styrer fælt nedi der.. Så den kommer vel i løpet av morgendagen tenker jeg... Uff det her er psykisk slitsomt

Skrevet

At det kjennes ut som at mensen kommer er jo også et gravide tegn,så jeg håper for din del at det er det som gjelder.

Trist at du blør Shalin,selv om det er lov å håpe at det gir seg og likevel gir etterlengtet svar.

Positive tester skulle vært obligatoriske her...

Take care !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...