Kafo - julibaby12 Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Dette er andre gang jeg er gravid, men føler meg ikke gravid. Hadde jeg ikke tatt en test på onsdag, tror jeg faktisk ikke jeg hadde trodd jeg var gravid. Første gang hadde jeg ekstremt halsbrann, sykt ømme pupper og skikkelig murringer. Nå er det ingenting. Kankje litt halsbrann bare... Andre som har det sånn? Er vel 4 + noe
Mamma´n til lillemor Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Jeg hadde der også sånn. Syntes det var vanskelig å ikke lete etter de samme kroppsforandringene som jeg hadde i første svangerskap. Har ikke hatt ømme pupper i det hele tatt denne gangen, må ikke tisse oftere enn normalt og har heller ikke vært like trøtt. Er 13 uker nå, og har hørt babyen på doppler, så vet at det er liv der inne. Har andre forandringer denne gangen, som uren hud, litt vondt i ryggen og svimmel. Småkvalm ble jeg ved ca 6 uker, det var nok det samme som sist. Alt er nok i skjønneste orden, og jeg vil tro du kjenner litt mer om noen uker. Kanskje ikke de samme som første gang, men kroppen sender nok noen signaler, store eller små.
MammaMø med to små Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Jeg har det motsatt Har hatt mye mer symptomer i 1.trimester denne gang enn sist. Men nå er jeg i bedre form enn jeg var da jeg var like langt sist. Er 19+1 idag:)
Leirha Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Jeg har hatt mye symptomer i alle mine tre svangerskap. Kvalme fram til uke 20. Ømme pupper, HALSBRANN, men mest de tre siste månedene. Selvom jeg har følt at symptomene begynte tidlig alle ganger, så har de aldri begynt så tidlig som denne gang, jeg var rett over 5 uker når kvalmen var et faktum.Men før det kjente jeg ingenting. Jeg er også mer kvalmen denne tredje gangen enn de forrige, selv om jeg aldri hadde trodd at det var mulig, for meg. Da jeg var i uke 4 lurte jeg også på om jeg ikke skulle få noe symptomer, men grøss, de kom kjapt og sterkt nok.
allegodetingertre<3 Skrevet 5. november 2011 #5 Skrevet 5. november 2011 Hei! Jeg har ventet og ventet på mensen, ikke kjent noen symptomer, i dag tok jeg en test i og med at jeg var over en uke på overtid. Satt å stirra på testen en liten evighet i dag morges, og det har enda ikke sunket helt inn. Sist var jeg ekstrmet kvalm, kastet opp hver dag i mange måneder, og merket ellers graviditeten godt. Eneste jeg merker nå er at jeg utrolig trøtt, sover noen timer på ettermiddagen hver dag. Men det er egentlig et behagelig symptom da, så lenge jeg ikke er kvalm er jeg superhappy! Merker at jeg synes det er vanskelig å forholde seg til at jeg er gravid, tanken på en tildlig UL har slått meg, for å virkelig se at det er noe der inne. Men, egentlig tror jeg at jeg heller mot å nyte det å være i fin form, dette er jo himmel i forhold for sist
Nory Skrevet 6. november 2011 #6 Skrevet 6. november 2011 Jeg har det på samme måte. Da jeg var gravid sist, fikk jeg ømme pupper like etter eggløsning og det var sånn jeg skjønte jeg bar gravid. Denne gangen har jeg bare hatt svake murringer i magen og en lett kvalme. Tok derfor en ny test i dag. Er 5+3 i dag og testen viste gravid 3+, altså er alt i skjønneste orden. Veldig fornøyd og føler meg mye tryggere. Med de digitale testene får man jo på en måte sjekket at Hcg nivået stemmer, ikke veldig nøyaktig, men man får jo bekreftet at man er i rute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå