Gå til innhold

Noen her som har skyvedørsgarderobe med 3 dører på 2 skinner som kan svare meg på et spørsmål?

Anbefalte innlegg

Vi diskuterer her.

Når hver dør er ca 1 m,1 dør på ei skinne og da blir det jo 2 på den andre,så langt er vi enige :)

Når mann da åpner en dør så vil jo alltid skapet være dekket av 2 m dør ,eller?

Dette vi ikke blir enige om.

He he ...

Fortsetter under...

Ja siden to av dørene er på samme skinne, så vil jo aldri åpningen bli mer enn 1 m. Jeg ville aldri valgt den løsningen. Ville valgt tre skinner.

ja,det er jo det jeg mener. For meg var dette selvsagt. Men å diskutere men en mann er ikke lett når begge står på sitt. Jeg mener vi må ha 3 skinner for å komme til i hyller og skap. Han mener ikke. Ellers vil jo hyllene bli dekket ca 20 cm av dør når de er åpnet,og det gidder jeg ikke.

Hi

Takk for svar jenter.

Første anonym her... Av ren nysgjerrighet.. Hvordan mener mannen dette fungerer? Hva er argumentene hans? Ler littegrann her kjenner jeg :P

Nei,det kan du si. He he .....Det er min far jeg diskuterer med. Han sier bare jo,det går . Han har ingen gode argumenter. Og han nekter å forstå at de to dørene må stå ved siden av hverandre på skinnen.

Ler litt jeg og.

HI

Annonse

Jeg har tre dører på to skinner og det har aldri vært noe problem her ihvertfall, men dørene er nok litt bredere enn 1 meter da.

Har tre seksjoner med hyller, en i hver ende og en i midten, har to seksjoner med heng (mellom den midsterte hyllereolen og den ytterste på begge sider).

Det er selvfølgelig alltid to skapdører på den ene skinnen, men jeg kommer da helt greit til begge hengene og alle tre hylleseksjonene likevel.

Enten er det to dører helt i den ene enden og den tredje i den andre enden så midten av skapet er åpent, eller alle tre dørene i den ene enden så den andre enden er åpen.

Ikke noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...