Gå til innhold

hva skal dere ha på dere på jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥

Kjøpte en super fin kjole på et type homeparty forrige gang jeg var gravid. Fikk ingen anledning til å bruke den, så har ihvertfall kjole i år;)

Ellers synes jeg denne var litt søt:

http://www.hm.com/no/product/97164?article=97164-B

I tillegg går det jo an å ta f.eks dette skjørtet med en fin top til:

http://www.hm.com/no/product/97194?article=97194-A

Jeg har en "blondetopp" som jeg kjøpte forrige gang jeg var gravid. Hadde tenkt å bruke den, om jeg ikke finner noe. Men den er litt stram på armene siden startvekten er en del høyere denne gang enn forrige gang...

Håper jeg finner noe fint..

Føler at det er sååååå mye pent mammatøy når jeg ikke er gravid, mens de gangene jeg er, -så finner jeg ikke noe...

sist jeg var gravid hadde jeg faktisk på meg ei sort stilig bukse og en stilig topp, helt greit. ingen som sa noe. er ikke noe kjolejente i utgangspunktet, så det var ingen som reagerte.

men iår lurte jeg faktisk på et sort skjørt jeg har liggende (mamma-skjørt), og en fin topp (der tror jeg må invistere i noe nytt iår)

hva med en fin tunika eller kort kjole og bruk tights eller strømpebukse under? kjøper på "vanlig" avdeling og heller kjøp noe større størrelse enn vanlig? er jo faktisk en del modeller som er posete som kanskje kan passe?

(kommer an på hvor langt en er kommet, men rundt halvveis burde dette gå)

tja får se litt nærmere... på jul er jeg 34 uker på vei....så ikke bare bare finne noe som sitter greit nå og da :P men jeg har også et sort mamma skjørt som jeg kunne hatt,må bare finne en topp til da :o)

Annonse

Har ingen ting og ha på meg foreløpig:p 4timer til nærmeste by der de har mamma klær, så blir vell en tur når det nermer seg jul, for og se hva de har :) Her jeg bor har vi to klesbutikker, en for de litt eldre, også er det Cubus! (Finnes ingenting der for folk med mammamage;p)

Time will show :)

har en svart mamma bukse som er pen, så den blir jeg å bruke =) Så har jeg en svart topp i to lag med perler på! Passer den enda, så bruker jeg den. ellers får jeg dra ut å titte når det det nærmer seg jul =) magen vokser jo så fort =)

Jeg har bare handlet på vanlige butikker da vi har en liiiten avdeling med mamma klær her hvor jeg bor,der di bare selger kjerringklær. Har funnet kjoler som er super fine og i tiden med motebildet på bla Vero moda. Så lenge det ikke er stive stoffer så kan man altids få plass til en kul;) Nå vet jeg jo selvsagt ikke hvor stor jeg bli til jul (er 27 uker på vei nå). Men har bare en liten fotball på magen. Ellers bruker jeg xs og s i klær som før så lenge det er stretch i di.

Bare å lete så finner du. :)

Det har jeg faktisk ikke tenkt på, bor vel 4timer unna nærmeste by hehe skal nedover til helja og en gang i desember så får se om jeg finner noe da :) Har lyst å gå med en fiiin kjole:) Helst bohemaktig, for det ligger mitt hjerte nærmest:)

Godt spørsmål!

Har omtrent samme termin som sist jeg var gravid (januar) så burde ha noe, men gravid klær har utrolig dårlig kvalitet. Kjøpte en ny mammabukse tidligere i høst, etter bruk et par md ser den utslitt ut. Samme med en litt pen genser jeg kjøpe sist. Har lyst på noe som ser litt fint ut, men synes det er dumt å kjøpe noe som blir brukt kun noen få ganger. Hvis formen holder skal jeg på julebord så det blir mer enn en gang, men ikke mange. Er dessuten oppgitt over utvalget. I alle andre butikker har de klær med fargene jeg liker, i mamma avdeling på HM bare svart, grått og lilla. OK men å gå i svart hele tiden er jo litt trist. Dyre nettbutikker uaktuelt, men der har de mye som ser bra ut

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...