Fru Tuttemor Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Noen fler som er bynt med pottetrening ? Her begynte vi da han va r 8mnd,bare sånn litt..sitte litt på potta å bli vant med den..nå tisser han på potta hver gang han våkner av lurene sine( når jeg husker på å sette han på den da ),bæsjer nesten hver morgen og har ingenting imot å sitte på den Vet det er tidlig men tenkt hvorfor ikke bare introdusere den å se hvordan det går målet er å få han tørr til han er to år Noen andre som prøver ?
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Her introduserte vi potta når guttungen var ca 6,5 mnd, han hadde så sår rumpe grunnet librobleiene, og jeg ville ikke sette på bleie 24/7, så her var han bleieløs store deler av dagen, hadde potta like ved oss, og satte han ned på den når han ga uttrykk for å måtte gjøre noe, bruker ikke potta fast enda, kun når han trenger fri fra bleie noen timer. Men tenkte å starte opp med fast potte turer nå, så vi kommer inn i det
ts83 Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 vi begynte vei også rundt 7 mnd, fikk inn en god rutine der en stund, men så falt me litt utav rutinen igjen, tenkte eg sku prøve sånn så hu andre her skrev, la mini gå uten bleie så lenge vi e hjemme. så blir i alle fall eg minnet på potta:) mini er nå 10 mnd, har et mål om å slutte til sommeren, mulig ambisiøst, men bare å prøve, ser jo om det går på fram.
MBSS Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Vi begynte å gå "på vasken" da hun var 2 mnd og begynte vel med potta da hun var ca 4 mnd. Hun går med bleie altså, men bæsjer stort sett alltid på potta og tisser der hver gang vi er på potta. Vi setter henne på potta ca 3-4ganger for dag- stort sett etter måltid og morgen/kveld. Synes det fungerer kjempe fint. Hun "sier" ifra når hun skal bæsje og så lenge vi er oppmerksomme og har mulighet til å finne fram potta går det helt fint. Deilig å slippe sår stump og bæsjebleier
Fru Tuttemor Skrevet 5. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2011 så morro at det er flere da hvilke tegn ser dere etter når di vil på do ? har ikke merket noen,men har vel ikke sett så nøye etter da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå