bobop Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Jeg skal egentlig ta testen i morgen. Dette er min fjerde forsøk og jeg vet ikke om jeg øker mer av negative testene. I dag var det litt blod når jeg skulle sette inn cyclogest. er dette en dårlig tegn? er det noen som har opplevde blodning før testen? I det siste 3. forsøk kom mensen ca.3 dager etter testen.... Jeg må bare krysse beina og vente til i morgen
TanteTroll Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 På 3 av forsøkene mine kom mensen 2 dager etter test og progesteronslutt. På siste forsøk kom mensen 2 dager før test. En liten blødning trenger jo ikke å bety noe - fortsatt lykke til!
bobop Skrevet 5. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2011 Hei, Takk for det, Ble testen din positiv? Masse lykke til !
TanteTroll Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Nei jeg fikk mensen, og ikke bare en liten blødning. Men man kan ha blødning og likevel være gravid, så at du har sett litt blod behøver jo ikke å bety at mensen kommer nå:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå