1frafør_1påvei Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Vet ikke hva som er "normalen", men gutten vår gjorde det i går! da var han akkurat blitt 15 uker, ca 3,5 mnd
Babyønske �� Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Alt fra 4-7 mnd er normalt. De aller fleste har begynt å gjøre det innen 6 mnd. Jenta mi er 6,5 mnd og gjorde det første gang for et par dager siden. Men har ikke gjort det igjen. Var på helsestasjonen dagen før og de mente vi nå burde trene litt på det. Men ser ut som hun vil klare det fint på egen hånd. Gutten min var akkurat 6 mnd når han gjorde det. Og for hans del var det da slutt på å ligge på rygg. Han snudde seg til mageleie samme hvor han ble lagt, i senga, vogna, stellebordet og prøvde seg på det både i vippestolen og bilstolen. Derfor stresser jeg ikke så voldsomt med det nå med lillemor :-)
Tia79 - ♥prinsesse♥ 23.07.11 Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Mi jente snudde seg første gang fra rygg til mage tidligere i uka - da va hun 14 uker. Men tror nok hun er veldig tidlig ute.
Tullsjura Skrevet 5. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2011 okei! takk for svar min gutt er snart 5 mnd. å han snur seg bare helt på siden, armen er liksom i veien men da skjer det vel om ikke såå lange
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå