MammaTilToTette + spire Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Jeg har nettopp sluttet på prevensjon,fikk mensen to dager etterpå... Hadde også en rar blødning en stund etter mensen var over,blodig slim som varte i to dager.. Mest sannsynlig så er det vel kroppen som regulerer seg etter jeg sluttet på prevensjon,men har vært i så rar form så testet likevel... Først testet jeg med el-strimmel fra billigetester,den ble kjempepositiv..Så tok jeg en gravitest fra samme leverandør-og den ble svak positiv,men først etter ca 10 min...Skal jo ikke lese av når det har gått over tiden, men har bare fått strek når jeg faktisk har vært gravid... Noen andre som har opplevd noe slikt? Og var dere gravide eller ikke? Må teste igjen om et par dager,men blir jo så betenkt når man er i en slik situasjon..Vil jo vite med en gang:)
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Jeg har opplevd slike strimmler som blir positive når fristen er gått ut. Og da har jeg ikke vært gravid. Er det lenge siden du hadde mensen? Jeg har også opplevd at Clearblue digital med ukeindikator gir tidligere utslag enn andre tester, så kansje du kan kjøpe en slik og ta i morgen tidlig?
MammaTilToTette + spire Skrevet 5. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2011 jeg husker faktisk ikke akkurat når det var,men mener det er ca 3,5-4,5 uke siden...Da skal jeg dra på apoteket å kjøpe en slik i dag!! Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå