Gå til innhold

Grinete unge med dårlig matlyst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini har vært skikkelig grinete i over ei uke. Litt varierende, men generelt mye sutring. Sliter også med å få i han mat.... Tenner? Hvor lenge kan de være grinete før tanna kommer frem? Jeg savner den blide, trivelige ungen min!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn var jenta vår og... ikke en uke men noen dager... og den natten tanna brøt gjennom var hun så tett i nesen at hun ikke fikk spist og varm som en dampmaskin.. hun bare gråt og vrei seg stakkars...

om det er tenner så forsvinner som regel de verste plagene med en gang tanna brøt igjennom...

jeg gjorde grøten enda tynnere enn vanlig de dagene hun ikke hadde matlyst, blandet inn banan osv... hvis han spiser fast føde da?.. vet jo ikke hvor gammel han er :)

Men jeg sørget for at hun fikk i seg nok å drikke.. mat klarer de seg alltids uten en stund.. verre med væske.....

en våt klut er alltid godt å tygge på om det er tenner på vei:)

Håper det gir seg snart da ... ikke godt med tenner... :(

Skrevet

5,5 mnd. Spiser grøt og middag og mm ellers. Av og til er det håpløst å få i han noe som helst, bare tutkoppen med kaldt vann som er interessant. Er jo greit at han drikker da, men han blir enda mer grinete når han ikke spiser. Skal prøve å lage tynnere grøt i kveld for å se om han spiser da. Takk for tipset!

Håper virkelig det går over snart, for det her er slitsomt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...