Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Hei:) jeg tisset på testpinnen til fertilitetsmonitoren.. Og på selve pinnen kom det frem to streker, akkurat som på en graviditetstest.. Betyr dette at jeg er gravid? Selve monitoren viste lav fertilitet... Takk på forhånd
Athina' Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Nei det gjør nok desverre ikke det :-) Det er alltid streker der, og hvis du hadde vært gravid i såfall hadde den vist MAX for andre gang, siden den tolker hormonene i kroppen :-) Hvor mange pinner ber den om da? Og på hvilken dag er du nå og på hvilke 2 dager viste den max?
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 5. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2011 Er bare på 12. dagen, så den har bare vist lav fertilitet hele tiden. Hvilken dag er det er det normalt å ha max?
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 5. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2011 Den har bedd om test hver dag di siste 6 dagene..
Athina' Skrevet 5. november 2011 #5 Skrevet 5. november 2011 Hvis dette er din første periode med den så ber den om 20 tester for å få klarhet i syklusen din. Jeg hadde faktisk lav hele første gangen, lav og høy andre gangen, og den fant ikke el(max) før i 4 periode. Når den finner den er det bare den som vet, men jeg har syklus på 25-26 og lutealfase på 12 dager så jeg bruker å få max alt fra dag 11-13. Men det er viktig at du gir den det antallet pinner den ber om helt til den stabilt finner max, for da blir det sånn at den ber om 10 pinner, og etter du har hatt max går den ned på høy også lav. Det er veldig viktig og bruke den som du skal til og begynne med, for det er da den finner eggløsningen din og lærer kroppen din og kjenne :-)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 5. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2011 Ok takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå