enits40 Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Jeg ammer 1-2 ganger om dagen. Hver morgen og av og til om kvelden. Føler ikke det er mye igjen der inne, og gutten er ikke så veldig interessert lenger, så slutter sikkert snart. Problemet er bare å få i han nok å drikke - han er glad i mat, men drikker lite....
Indigo 08-10-13 Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Lillegutt er straks 14 mnd. Ammer kun en gang i døgnet, rett før legging. Pumpa meg igår da jeg var på jobb til rett etter leggetid, fikk ut ca. 120 ml, så er litt igjen da;)
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Hei:) Datteren min er straks 13 mnd og jeg holder nå på med nattavvenning!. Ellers så får hun pupp morgen,ettermiddag og kveld:) Merker at interessen ikke er like stor,men fortsetter nok en liten stund til:) Men må innrømme at det skal bli godt å slippe å amme på natten lenger for det er litt slitsomt nå som jeg har begynt å jobbe igjen:)
siz85 Skrevet 5. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2011 Godt å høre at det er flere som ammer om natten. Akkurat begynt med natteavvenning her også. Det for holde med morgen og kveld
Puddingmama Skrevet 7. november 2011 #6 Skrevet 7. november 2011 Hehehe, jeg har et puppetroll på 14 mnd. Morgen, ettermiddag, kveld og et par ganger per natt og kanskje litt ofttere av og til...
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 7. november 2011 #7 Skrevet 7. november 2011 (Innom fra småtroll 0-1) Trudde jeg var den eneste som skjemte bort gutten min med nattamming etter å ha begynt i jobb:-) Han er snart 9 måneder og trur vi er i ferd med å få han til å sovne uten pupp, så da er det håp for nattavvenning. Allikevel er jeg usikker, for jeg mistenker at han faktisk er sulten. Det er liksom så "inn" med nattavvening så snart de spiser nok på dagen, og helsesøster mener bestemt at han ikke trenger det.
Mammahjertet <3 Skrevet 8. november 2011 #8 Skrevet 8. november 2011 Lilletuppa er 15 mnd gammel. Hun får en liten melkeskvett hver morgen. Mer er hun ikke interessert i. Hun har regulert dette selv. Føler meg snart ganske klar for å slutte siden hun har fått så utvokste og fine tenner. Selv om hun ikke biter så kjenner jeg flere tenner både oppe og nede mens hun drikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå