Gå til innhold

testen var positiv i dag jenter :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HEREGUD HERREGU HERREGUUUUUUUD!!!! Sitter her og hopper i stolen av glede!!! :-))))))

Gratulerer så myyyye Adinemor, ENDELIG ble det din tur!! :-)))) For en god nyhet, og nå blir det kjempespennende å se om det er 1 eller 2 der, heller litt mot 2 jeg altså, håper egentlig det kanskje hehe

Igjen, GRATULERER!! :-)) ♥

Hoppeoppognedoghyleklem

Må svare her også da vennen. Åh, så LYKKELIG du må være:):):) Jeg har som sagt ikke ord for hvor mye jeg unner deg denne graviditeten. JIPPIJIPPIJIPPI:):):)

Håper jeg kommer etter om ikke så altfor lenge snuppa. Vi skulle jo følge hverandre hele veien vi. Det var avtalen!!

Og du,- du er gravid på julaften,.. hi hi ENDELIG: Kribler helt i magen her <3 <3

hoho når blir det spennende her ja!! Fixer 2 glatt jeg da ... hehe men vil liksom ha dem en etter en hvis det er mulig ;)

Nå har ventetiden uansett vært så lang, så hvis det hadde gått på første forsøk, så hadde vi nok hatt 2 allerede ja ;)

Annonse

tusen takk alle sammen, saa nydelige dere er :)

jeg selv holder en knapp paa at det er en jente inni magen, og at jeg kanskje blir gravid rett etter fødsel med en gutt.... det er min magefølelse... hehe

men blir spennende aa se ;)

Aurora 34(snart 35 hehe) du skal jo straks stille sammen spm som meg ;)

Athina: Haaper det klaffer for deg snart ogsaa! selv om du sier at du har tatt pause fra prøvinga, saa har ikke hodet ditt det...

Lille blomsten du kommer vel straks etter :) har vaert gjennom litt du ogsaa <3 klem

Annonse

Gratulerer så mye!!! Blir så glad når det klaffer for dere som har prøvd lenge:)

Jeg spår ikke, men jeg pleier å ha rett ang. kjønn på de jeg kjenner, og nå fikk jeg en følelse av at du har iallfall en jente i magen. Om det er en til og evt. kjønn vet jeg ikke...

Om du får en følelse på om jeg blir gravid snart må du gjerne si fra (uten å stresse med det:)

hei ;)

Blodprøva viste hcg paa 96... litt lavt synes de paa legekontoret, men den ble tatt paa dag 12... er ikke 4 uker paa vei før i morgen evt,...

men jeg har en god følelse for denne spira, og føler meg ganske saa trygg paa at den har tenkt til aa bli... men jeg tror fortsatt det er en da... selv om jeg leker med tanken paa at det er to...

og saa skulle sekretaeren snakke med legen, saa de fikk henvist meg til tidlig ultralyd saa fort som mulig ;) ;) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...