Tante_Esel Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Testet i dag på rugedag 10!!! Og testen var positiv!!! Skal ta blodprøve til mandag!! MEN TESTEN VAR POSITIV!!!!! Endelig!! aKKURAT 3 ÅR siden vi startet prøving! Symptomer: kvalme og litt mensmurringer, samt forstoppelse... ingen ømme pupper her i gården nei
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Gratulerer med verdens beste gebursdagsgave ;O) Kos deg med den glade nyheten !!!
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Gratulerer såååååå mye... Må være en fantastisk følelse.....Klem
Alvepia *happy mum* Skrevet 5. november 2011 #5 Skrevet 5. november 2011 G R A T U L E R E R <3 En herlig følelese tenker jeg (ågratulere med vel overstått bursdag også)
Tante_Esel Skrevet 5. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2011 tusen takk er helt uvirkelig!! Svever, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg... Har forresten 1 ex.u 2 ferskforsøk og 1 avbrutt fryseforsøk bak meg, nå altså gravid med 2 fryseegg Bursdag og jul på samme tid her nå hehe! håper mange kommer etter!!
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 5. november 2011 #7 Skrevet 5. november 2011 Gratulerer så mye :) Og gratulerer med dagen på etterskudd! For en herlig følelse Hvilken test brukte du? Jeg tester med noen fra danmark. Stav tester. Og har testet svakt positivt!!
Tante_Esel Skrevet 5. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2011 så gøy ønsker oss baby Da kommer vi kanskje i samme terminklubb da Når hadde du insett? Testet med CB Digital med ukeindikator GRAVID 1-2 lyyyyste mot meg... bare stod og smilte jeg... hehe
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 5. november 2011 #9 Skrevet 5. november 2011 Ååååå.. GRATULERER <3 Glad på dine vegne! Klemmer fra
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 5. november 2011 #10 Skrevet 5. november 2011 Du har all grunn til å smile :) Jeg hadde innsett den 26 okt. Så er på rugedag 10 idag! Håper vi ender opp i sammen terminklubb
mamma.no Skrevet 5. november 2011 #11 Skrevet 5. november 2011 Fantastisk!! Gratulere så mye :-) :-) :-) Kan jeg spørre om hvilke symptomer du hadde (ja, om du hadde noen da...) og når du evnt. fikk de? Lykke til videre!
Tante_Esel Skrevet 5. november 2011 Forfatter #12 Skrevet 5. november 2011 tja... et av symptomene jeg IKKE fikk var ihvertfall ømme pupper... de er ikke ømme i det hele tatt... forstoppelse, mer trøtt, "influensa følelse", har vaert kvalm paa kveldene siden rd 7 og rd8 kom mensenmurringer... fryser mer (hele forsøket) kaldsvetter om natta (rd8) takker og bukker og krysser fingrene for at den er i livmora, og klamrer seg fast helt til sommeren!
Heira☆ Skrevet 5. november 2011 #13 Skrevet 5. november 2011 Gratulerer så mye med positiv test!! Det var jammen litt av en bursdagsgave, gjør ikke noe om den var ett par dager forsinka heller da ;P
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 5. november 2011 #14 Skrevet 5. november 2011 Gratulerer med både spire® og bursdag! Spennende å se om det er 1 eller 2 inni der... :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå